Gå til innhold

Gruer meg til bhgstart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt ungen hjemme i tre uker og kommer til å savne det. Flere i samme båt?

Anonymous poster hash: 75458...b95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg gruer meg til august! Har en på 2 som skal begynne.. Riktignok bare 60%, så hun får 3 korte dager i uka, men gruer meg for det! Elsker hvert eneste minutt vi har sammen til å utforske verden på, så det blir definitivt en omstilling. Men, gjør det for hennes del, at hun skal få leke med jevnaldrende. Men, gruer meg ja :)

Anonymous poster hash: 27243...c8c
Skrevet

Ja, jeg gruer meg til i morra. Da er hverdagen tilbake og ungene skal i bhg. Har kost oss veldig nå i ferien og jeg synes det er trist at vi nå bare får korte ettermiddager og helger sammen. Gleder meg ikke til å komme inn i rutiner og gruer meg til henting og levering og stress. Takk og lov for sommertid på jobb slik at man har litt kortere dager nå i begynnelsen. Det går seg jo alltid til, men den første uka er alltid litt kjedelig...

Anonymous poster hash: a6b8f...145
Skrevet

Jeg gleder meg! Tilbde gode rutinene våre, at min super aktive 2-åring får boltre seg i barnehagen med vennene sine, og til at hun får litt mindre oppmerksomhet enn hun har fått den siste måneden av besteforeldre og andre, og kanskje blir litt lettere å ha med å gjøre igjen :)

Anonymous poster hash: 076e7...ab1

Skrevet

Min 4 åring maser om å få begynne i bhg igjen nå, synes tydeligvis at det er nok med 3 uker... men skal dessverre ha 4 uker sammenhengende.... er lenge med 4 uker for barna ser jeg !

Anonymous poster hash: c3dc6...37c

Skrevet

Ja... Det føles naturlig å være sammen hele tiden...

Anonymous poster hash: 83105...33b

Skrevet

Stakkars barn som har foreldre som ikke takler å være noen uker med barna sine, og derfor gleder seg til barnehagen

Anonymous poster hash: 7facc...984

Skrevet

Vi har bare hatt en uke ferie, men jeg må si at jeg nyter å ha fri og god tid sammen. Toåringen her er ikke så avhengig av å være sammen med andre barn, så det holder å gå på lekebesøk avogtil.

Men jeg ser ikke bort fra at det blir greit å komme tilbake til hverdagen etter fire uker sammen heller. Så jeg hverken gleder eller gruer til ferien er over, det er en av de tingene som skjer som man bare må takle så godt man kan. Hverdager er det jo flest av, så da får man prøve å trives i dem også.

Skrevet

Stakkars barn som har foreldre som ikke takler å være noen uker med barna sine, og derfor gleder seg til barnehagen Anonymous poster hash: 7facc...984

og her er du og lager kvalm.....

Anonymous poster hash: 75458...b95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...