Gå til innhold

Når man har 100% plass i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lange dager i uka må ungen være i barnehagen? Føler for å ha barnet hjemme minst 1 dag i uka..

Anonymous poster hash: 8ef9e...f8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*hvor mange dager

Skrevet

Det velger du selv. Du gir bare beskjed i barnehagen når barnet skal være hjemme en dag.

Du er pliktig til å betale for 100 % plass, men du er ikke pliktig til å bruke hele plassen bestandig.

Anonymous poster hash: 34408...206
Skrevet

Helt opp til deg selv :) Her jobber jeg hver dag, 5 dager i uka, samboeren jobber borte 14 dager i strekk. Når han er borte, så jobber jeg mandag-fredag fast.. Når han er hjemme, så kan han fint ha ungene hjemme en hel uke når han kommer hjem, eller gi de 2-3 fridager i uka :)

Vi tok ut 3 uker ferie til ungene nå (eller, 2 er det stengt, 1 uke valgte vi) men siden det ble litt endringer, så jeg fikk forskyvet ferien min med en uke, så da ble det fri på de denne uka også, neste uke kommer far hjem, så da blir det nok langhelg på de fra torsdag av :)

Anonymous poster hash: 8bb54...72a
Skrevet

Åja, trodde man var pliktig til å bruke plassen så og så mye.

Skrevet

Du bestemmer helt selv, så lenge du gir beskjed til barnehagen om at barnet ikke kommer - så de ikke blir gående og vente hvis de f.eks. skal på tur eller noe sånt. Vi har også 100% plass, men fordi jeg jobber noe kveld, kan jeg ta henne fri en dag i uka. Samtidig er det greit å ha muligheten til å sende i barnehagen likevel dersom man er syk en dag eller lignende; det kan man ikke ved 80% plass, og i hvert fall her er det bare et par hundrelapper i måneden som skiller på prisen på full plass eller 80%. Så for oss er 100% supert, minsta får en dag fri i uka likevel, og ved sykdom eller uventet vikarjobbing har du likevel mulighet til å bruke barnehagen den dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...