Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #1 Skrevet 26. juli 2015 Svigerfar vasker ikke hendene etter å ha bæsja, og svigermor vasker ikke hendene med annet enn kaldt vann etter å ha håndtert rått kjøtt/kjøttdeig. Kjenner du noen som holder på sånn? Anonymous poster hash: 7f8e6...ba3
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #2 Skrevet 26. juli 2015 Æsj det er skikkelig grisete. men; hvordan du har oppdaga at svigerfaren din bæsjer på do, for så å ikke vaske seg er også litt ekkelt. Anonymous poster hash: 52bb8...6c7
Ung_frue Skrevet 26. juli 2015 #3 Skrevet 26. juli 2015 Dessverre er det veldig vanlig å ikke vaske seg etter å ha gått på do. (VELDIG vanlig ) Jeg synes selv det er forferdelig, men det er ikke så mye å gjøre med det.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #4 Skrevet 26. juli 2015 Det er faktisk ganske vanlig at folk ikke vasker seg etter de har vært på toalettet. Desverre. Legger ofte merke til det på offentlige toaletter at mange går rett uten å vaske seg. Mannen sier at nesten alle menn gjør dette. Er ikke rart vi får disse epidemiene med spysyka osv. Jeg tar aldri i håndtaket på dørene på slike plasser. Åpner med et lommetørkle i hånden eller dytter døren opp. Jeg har god grunn til å være ekstra forsiktig da jeg har en alvorlig sykdom som gjør at jeg ofte ender på sykehus hvis jeg får spysyka, influensa og lignende. Har alltid med meg håndsprit 😊😊😊 Anonymous poster hash: 5e4d6...25a
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #5 Skrevet 26. juli 2015 Æsj det er skikkelig grisete. men; hvordan du har oppdaga at svigerfaren din bæsjer på do, for så å ikke vaske seg er også litt ekkelt. Anonymous poster hash: 52bb8...6c7 Æsj det er skikkelig grisete. men; hvordan du har oppdaga at svigerfaren din bæsjer på do, for så å ikke vaske seg er også litt ekkelt. Anonymous poster hash: 52bb8...6c7 Æsj det er skikkelig grisete. men; hvordan du har oppdaga at svigerfaren din bæsjer på do, for så å ikke vaske seg er også litt ekkelt. Anonymous poster hash: 52bb8...6c7 Hvorfor er det ekkelt at jeg har oppdaget det? De fleste har muligheten til å oppdage det. De bor i et lytt hus og gjesterommet er ved siden av doen. Jeg hører mao det meste som skjer der inne (dessverre ). Og man lukter jo hva som har skjedd. Hører man ikke noen vaske hendene og lukter dritt når man går etter dem, er det bare å legge sammen to og to. Anonymous poster hash: 7f8e6...ba3
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #6 Skrevet 26. juli 2015 Dessverre er det veldig vanlig å ikke vaske seg etter å ha gått på do. (VELDIG vanlig ) Jeg synes selv det er forferdelig, men det er ikke så mye å gjøre med det. Annet enn å påpeke det for vedkommende? Haha.. "Æsj, vasker du ikke hendene etter å ha tørka deg i ræva? Så ekkel du er" Anonymous poster hash: 7f8e6...ba3
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #7 Skrevet 26. juli 2015 Æsj. Her i huset oppdrar jeg alle barn på besøk som ikke gjør det. Hører jeg ikke krana, så får de pen beskjed om at de må huske å vaske henda. Litt vanskelig å si i fra til voksne da. Litt utspekulert, men kan barna si i fra med 'Husket du å vaske henda bestefar?' Mine hjelper meg med å si i fra innimellom, fordi de syntes det er så enkelt at de med tiss/bæsj på henda leker med deres leker. De er oppdratt til å si i fra til venner de også. De fleste blir veldig flaue over å bli fersket, og det pleier å holde med den ene gangen. Anonymous poster hash: aaba6...52d
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #8 Skrevet 26. juli 2015 Ja, jeg har også opplevd at folk på offentlig toalett bare går ut uten å vaske hendene..... Og så tar de på døra... Ekkelt!! Jeg har også sett digre, fæle ruker likke i doen uten toalettpapir. Dvs folk har bæsja, knepet av, reist seg og gått ut med bremsespor i trusa. Lekkert. Jeg kjenner forresten en som "vasker dasser" og han har fortalt meg at jentetoalettene er verst. Anonymous poster hash: 7f8e6...ba3
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #9 Skrevet 26. juli 2015 Æsj! Grisete! Vi slet nå med å få stedatteren til å vaske seg på hendene etter dobesøk. Fant jo for ut hvorfor...fordi mora ikke gjør det! Var på møte på skolen før sommeren ang jenta, og mora var på wc før meg. Hørte hun gjorde nr to... Og vaska ikke hendene etterpå. Lytt på skoledo... Anonymous poster hash: c0fea...4d3
Willy W Skrevet 26. juli 2015 #10 Skrevet 26. juli 2015 Vi var hysterisk nøye med å lære barna å vaske hendene etter dobesøk. Nå ser jeg de gjør det helt automatisk. Mannen min er heldigvis vokst opp med det samme. Veldig nøye! Jeg vokste opp uten å lære det, mine foreldre vasket seg ikke og lærte oss barn det aldri. Dette har jeg innført selv etterhvert som jeg "skjønte" hvor ekstremt grisete det er å ikke vaske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå