Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #1 Skrevet 26. juli 2015 Beklagar ekle bilder noen sikkert får nå, men har fått en giga hemoroide omtrent over natta, denne er øm i tillegg.... Noen råd? ? ? er helt på slutten av svangerskapet og ser for meg at hele driten kommer til å eksplodere når ungen skal ut....😱 Anonymous poster hash: fef8c...168
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #2 Skrevet 26. juli 2015 Beklagar ekle bilder noen sikkert får nå, men har fått en giga hemoroide omtrent over natta, denne er øm i tillegg.... Noen råd? ? ? er helt på slutten av svangerskapet og ser for meg at hele driten kommer til å eksplodere når ungen skal ut....😱 Anonymous poster hash: fef8c...168 Hemoride... ordboka... Anonymous poster hash: fef8c...168
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #3 Skrevet 26. juli 2015 Beklagar ekle bilder noen sikkert får nå, men har fått en giga hemoroide omtrent over natta, denne er øm i tillegg.... Noen råd? ? ? er helt på slutten av svangerskapet og ser for meg at hele driten kommer til å eksplodere når ungen skal ut....😱 Anonymous poster hash: fef8c...168 Sheriproct eller noe sånt - salve som du kjøper på apoteket. Gjorde susen her i alle fall 😊 Og ordboka har rett 😉 Anonymous poster hash: 8bdc2...704
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #4 Skrevet 26. juli 2015 Beklagar ekle bilder noen sikkert får nå, men har fått en giga hemoroide omtrent over natta, denne er øm i tillegg.... Noen råd? ? ? er helt på slutten av svangerskapet og ser for meg at hele driten kommer til å eksplodere når ungen skal ut....😱 Anonymous poster hash: fef8c...168 Hemoride... ordboka... Anonymous poster hash: fef8c...168 Eh nei, hemorroide Anonymous poster hash: 8942b...b4c
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #5 Skrevet 26. juli 2015 Beklagar ekle bilder noen sikkert får nå, men har fått en giga hemoroide omtrent over natta, denne er øm i tillegg.... Noen råd? ? ? er helt på slutten av svangerskapet og ser for meg at hele driten kommer til å eksplodere når ungen skal ut....😱 Anonymous poster hash: fef8c...168 Sheriproct eller noe sånt - salve som du kjøper på apoteket. Gjorde susen her i alle fall 😊 Og ordboka har rett 😉 Anonymous poster hash: 8bdc2...704 Får prøve det da😊 takk Anonymous poster hash: fef8c...168
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. juli 2015 #6 Skrevet 26. juli 2015 (endret) hemoroide hemoroide m1 (utt -o-i`de; gr. haimorrhoides 'blodutstrømninger') oppsvulmede blodårer ved endetarmsåpningen (som kan føre til blødninger) (bokmålsordboka.no) Endret 26. juli 2015 av Lektor Doppler med tillegg
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #7 Skrevet 26. juli 2015 hemoroide hemoroide m1 (utt -o-i`de; gr. haimorrhoides 'blodutstrømninger') oppsvulmede blodårer ved endetarmsåpningen (som kan føre til blødninger) (bokmålsordboka.no) He he ja da vet jeg hva slags salve jeg skal kjøpe og at ordboka faktisk hadde rett😂 Anonymous poster hash: fef8c...168
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå