Gå til innhold

Hvor ofte skifter dere på senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det skifter altfor sjeldent, flaut. Er det noe jeg hater så er det det, men elsker å legge meg i rent sengetøy :P

Anonymous poster hash: 51614...db8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver uke.

Anonymous poster hash: d9515...116

Skrevet

Hver torsdag, herlig med reint sengetøy til helgen :-D

Skrevet

Prøver å få det til hver uke. Enig med deg, det verste jeg gjør.

Leste en plass at om man brukte nattøy burde man skifte en gang i uka. Lå man i nettoen to ganger i uka.

Anonymous poster hash: b742a...2f3

Skrevet

Hos oss byttes nattøy hver uke og sengetøy annen hver uke. Ved sykdom eller sommersvette eller sex eller andre ting som krever hyppigere bytte, gjøres dette.

Anonymous poster hash: 829f4...4c2

Skrevet

Ca annenhver uke. Kunne nok tenkt meg litt oftere, men tiden strekker ikke til.

Anonymous poster hash: d7116...a94

Skrevet

Sikkert rundt hver fjerde dag -  noen ganger opptil to ganger i uken :) - og om det er ekstra behov for det så klart :)

Elsker rene sengeklær :)

Anonymous poster hash: 4dcc8...4d8
Skrevet

Annenhver uke. Vi er en familie på 6, det blir veldig med klesvask om vi bytter oftere

Anonymous poster hash: b85a4...366

Skrevet

Tre uker mellom her.. Er vi så uhygieniske? Skifter virkelig alle hver uke?? Blir jo sinnsykt mye klesvask av det!

Anonymous poster hash: 6c2ee...080

Skrevet

Hver uke. Skifter på alle sengene hver søndag kveld når jeg rydder huset. Mandag morgen kommer vaskedama og vasker hele huset. Jeg setter på vaskemaskinen søndag kveld og vaskedama tørker og bretter tøyer og legger det i skapet. Ingen ekstra klesvask.

Anonymous poster hash: 7fcbd...8a2

Skrevet

Tre uker mellom her.. Er vi så uhygieniske? Skifter virkelig alle hver uke?? Blir jo sinnsykt mye klesvask av det!

Anonymous poster hash: 6c2ee...080

Anonymous poster hash: f05ac...d84

Skrevet

Her er det ca to uker, men burde absoludt gjøre det oftere. Skal prøve å få det til hver uke, nå er ferien over og et nytt og mer effektiv liv skal begynne :Nikke: skal begynne å bli flinkere å gjøre noe husarbeid hver dag! har en tendens til å utsette det og gjøre alt på samme dag, men da blir det jo et mareritt. Så nå blir det nytt sengetøy hver uke!

Anonymous poster hash: 9d0df...a51
Skrevet

Herregud, har ikke dette emnet vært oppe ørtehundre ganger??? Hva er det som er så interessant med hvor ofte andre folk skifter på senga egentlig???

Anonymous poster hash: ecafa...0ff
Skrevet

Ca hver 14. Dag...

Anonymous poster hash: e8cba...c25

Skrevet

Hver dag

Anonymous poster hash: 0a948...304

Skrevet

Ikke så ofte som noen spør om akkurat dette! Men, hver uke derimot...

Anonymous poster hash: f489d...c02

Skrevet

Skifter hver søndag.

Søndags morgen tas sengetøyet av så dyner, puter og madrass får luftes hele dagen. Det er så deilig å legge seg i rent sengtøy, så den luksusen med å skifte hver uke unner jeg meg.

Skrevet

Hver gang den driter på seg.

Men skifte SENGETØY, gjør jeg når jeg føler for det.

Anonymous poster hash: 08464...ded

Skrevet

mai-september en gang i uka, resten av året hver 14 dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...