Gå til innhold

Til dere som selger barneutstyr på disse til salgs sidene på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg sette som minstepris på gummistøvler i str. 22 som er brukt i nesten 6 måneder? Er Viking og Ponny som er merkene.

Anonymous poster hash: 8a0e6...6c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ærlig talt gitt dem bort. Du kan i alle fall ikke regne med å få særlig mer enn en tier eller to. Slikt blir som regel stående igjen etter loppis.

Skrevet

Gis bort eller HBO 0,- ved stor interesse

6 mnd +/- er jo en lang stund, og brukte sko i seg selv, gir ikke store summen tilbake.

Anonymous poster hash: 4a1c2...052
Skrevet

Selger mye, men aldri brukte sko, de kastes eller gis bort. De som måtte være interessert i brukte sko har uansett så dårlig råd at de like godt kan få dem gratis.

Anonymous poster hash: cef14...5c1
Skrevet

Det kan du gi bort. Jeg har gitt bort pent brukte støvler til barnehagen så de har til utlån når noen av foreldrene har glemt støvler.

Anonymous poster hash: 89e84...5a1

Skrevet

Takk for svar.

Er helt ny på dette, så jeg vil jo ikke kreve for mye og vil ikke virke frekk.

HI

Skrevet

Om de er godt brukt så gir man det bort eller kaster det.

Om de ser ut som nye så kan du kanskje prøve med HBO 50kr..

Anonymous poster hash: 96c78...dda

Skrevet

Brukte sko som er synlig brukt selger jeg aldri eller kjøper.

Anonymous poster hash: 794c2...8b2

Skrevet

Okei, takker for flere svar :-)

Ene paret har vært til bruk i barnehagen. De setter jeg som gratis. Det andre paret er vært til bruk hjemme og er veldig pent brukt, så setter par tiere på de.

Skrevet

Ene paret har vært til bruk i barnehagen. De setter jeg som gratis. Det andre paret er vært til bruk hjemme og er veldig pent brukt, så setter par tiere på de.

Dette er noe jeg ikke forstår. Er medlem i flere slike grupper på fb og ser hele tiden folk legger ut 1 eller 2 ting som de skal ha 10.- og 20.- for.

Da må det vel være like greit å gi det bort.

Hadde følt meg dum hvis noen skulle kommet til meg for å hente f.eks en lysestake for så å gi meg 10.-

Selger man veldig mange ting og har en lav pris pr stk kan jeg forstå det, men ikke når man selger kun 1 eller 2.

For det er veldig mange som bare legger ut den ene tingen de skal ha en 10.- for.

Anonymous poster hash: f110f...29a

Skrevet

Dette er noe jeg ikke forstår. Er medlem i flere slike grupper på fb og ser hele tiden folk legger ut 1 eller 2 ting som de skal ha 10.- og 20.- for.

Da må det vel være like greit å gi det bort.

Hadde følt meg dum hvis noen skulle kommet til meg for å hente f.eks en lysestake for så å gi meg 10.-

Selger man veldig mange ting og har en lav pris pr stk kan jeg forstå det, men ikke når man selger kun 1 eller 2.

For det er veldig mange som bare legger ut den ene tingen de skal ha en 10.- for.

Anonymous poster hash: f110f...29a

Kanskje fordi det er lettere å få solgt når de selger det enkeltvis? Jeg aner ikke, er ikke så bevandret i dette.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...