Gå til innhold

Flere som er værsjuke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gråter faktisk over været nå. Vi som skulle grille, bade, være i hagen, gå på stranda osv.. Nå sitter vi inne i øs pøs regnvær. JA, jeg vet at jeg er negativ og bare må gjøre det beste ut av det.

Det verste er at vi har leilighet i Spania. Finner billige flybilletter ned, men hjem igjen er alt utsolgt! Fader også!

Anonymous poster hash: 171b6...f1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare på høsten,da det kan regne i måneder

Skrevet

Jeg er lei meg pga været. Det regner i strie strømmer. Har ikke vært ordentlig sommer siden uken etter skolen sluttet.

Vi var på stranda fredag men dro etter en time, da kom skyene og det ble kjølig. I går hadde 4-åringen på ulljakke da hun var ute og lekte. Nå er det 9 grader. Bor i Oslo.

Anonymous poster hash: a2647...570

Skrevet

Jeg er lei meg pga været. Det regner i strie strømmer. Har ikke vært ordentlig sommer siden uken etter skolen sluttet.

Vi var på stranda fredag men dro etter en time, da kom skyene og det ble kjølig. I går hadde 4-åringen på ulljakke da hun var ute og lekte. Nå er det 9 grader. Bor i Oslo.

Ja, det er veldig trist. Lurer på om vi skal gå ut i regnet. Kanskje lurt med ullundertøy? Det er sjelden jeg lar været påvirke meg, men nå er jeg skikkelig lei meg.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja jeg og! Blir skikkelig sur! Nå er det bare 8 dager til vi reiser til varmere strøk, hadde vi ikke skulle det ville jeg gravd meg ned!

Skrevet

Bor i Stavanger, tror vi har hatt to dager med sommervær dette året. Idag sur vind og iskaldt ute. Satte på varmepumpa igjen.

Anonymous poster hash: 9f187...8f7

Skrevet

Værsjuk her også. Har skrudd på varmepumpa og begynt med telys om kveldene. Ikke vært EN eneste dag på stranda i sommer. Hadde grillfest her for noen dager siden og holdt på å fryse ræva av oss. Det har vært noen fine timer innimellom med sol og varme, men nesten alltid sur vind og regn i hytt og pine. Ikke kan vi reise noe plass heller så jeg er ekstremt værsjuk nå. Blir en laaang høst og vinter når man ikke har fått noe sol i løpet av sommeren. Men dette gjelder vel hele Norge så vi er i samme båt :)

Skrevet

Ta dere sammen. Vil dere ha sol, så flytt til et land der det nesten bare er sol hele året.

Anonymous poster hash: aa960...8eb

Skrevet

Ja, det er veldig trist. Lurer på om vi skal gå ut i regnet. Kanskje lurt med ullundertøy? Det er sjelden jeg lar været påvirke meg, men nå er jeg skikkelig lei meg.

Hun har olabukse og vann/vindtett jakke. Selv sitter jeg på benken med paraply.

Skrevet

Ta dere sammen. Vil dere ha sol, så flytt til et land der det nesten bare er sol hele året.

Anonymous poster hash: aa960...8eb

Når jeg er ferdig å fø barn, så vurderes dette sterkt! 

Anonymous poster hash: c9bea...91f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...