Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #1 Skrevet 26. juli 2015 Jeg gråter faktisk over været nå. Vi som skulle grille, bade, være i hagen, gå på stranda osv.. Nå sitter vi inne i øs pøs regnvær. JA, jeg vet at jeg er negativ og bare må gjøre det beste ut av det. Det verste er at vi har leilighet i Spania. Finner billige flybilletter ned, men hjem igjen er alt utsolgt! Fader også! Anonymous poster hash: 171b6...f1c
februarprins2013 Skrevet 26. juli 2015 #2 Skrevet 26. juli 2015 bare på høsten,da det kan regne i måneder
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #3 Skrevet 26. juli 2015 Jeg er lei meg pga været. Det regner i strie strømmer. Har ikke vært ordentlig sommer siden uken etter skolen sluttet. Vi var på stranda fredag men dro etter en time, da kom skyene og det ble kjølig. I går hadde 4-åringen på ulljakke da hun var ute og lekte. Nå er det 9 grader. Bor i Oslo. Anonymous poster hash: a2647...570
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #4 Skrevet 26. juli 2015 Jeg er lei meg pga været. Det regner i strie strømmer. Har ikke vært ordentlig sommer siden uken etter skolen sluttet. Vi var på stranda fredag men dro etter en time, da kom skyene og det ble kjølig. I går hadde 4-åringen på ulljakke da hun var ute og lekte. Nå er det 9 grader. Bor i Oslo. Anonymous poster hash: a2647...570 Ja, det er veldig trist. Lurer på om vi skal gå ut i regnet. Kanskje lurt med ullundertøy? Det er sjelden jeg lar været påvirke meg, men nå er jeg skikkelig lei meg. Anonymous poster hash: 171b6...f1c
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. juli 2015 #5 Skrevet 26. juli 2015 Ja jeg og! Blir skikkelig sur! Nå er det bare 8 dager til vi reiser til varmere strøk, hadde vi ikke skulle det ville jeg gravd meg ned!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #6 Skrevet 26. juli 2015 Bor i Stavanger, tror vi har hatt to dager med sommervær dette året. Idag sur vind og iskaldt ute. Satte på varmepumpa igjen. Anonymous poster hash: 9f187...8f7
Mumua Skrevet 26. juli 2015 #7 Skrevet 26. juli 2015 Værsjuk her også. Har skrudd på varmepumpa og begynt med telys om kveldene. Ikke vært EN eneste dag på stranda i sommer. Hadde grillfest her for noen dager siden og holdt på å fryse ræva av oss. Det har vært noen fine timer innimellom med sol og varme, men nesten alltid sur vind og regn i hytt og pine. Ikke kan vi reise noe plass heller så jeg er ekstremt værsjuk nå. Blir en laaang høst og vinter når man ikke har fått noe sol i løpet av sommeren. Men dette gjelder vel hele Norge så vi er i samme båt
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #8 Skrevet 26. juli 2015 Ta dere sammen. Vil dere ha sol, så flytt til et land der det nesten bare er sol hele året. Anonymous poster hash: aa960...8eb
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #9 Skrevet 26. juli 2015 Jeg er lei meg pga været. Det regner i strie strømmer. Har ikke vært ordentlig sommer siden uken etter skolen sluttet. Vi var på stranda fredag men dro etter en time, da kom skyene og det ble kjølig. I går hadde 4-åringen på ulljakke da hun var ute og lekte. Nå er det 9 grader. Bor i Oslo. Anonymous poster hash: a2647...570 Ja, det er veldig trist. Lurer på om vi skal gå ut i regnet. Kanskje lurt med ullundertøy? Det er sjelden jeg lar været påvirke meg, men nå er jeg skikkelig lei meg. Anonymous poster hash: 171b6...f1c Hun har olabukse og vann/vindtett jakke. Selv sitter jeg på benken med paraply. Anonymous poster hash: a2647...570
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #10 Skrevet 26. juli 2015 Ta dere sammen. Vil dere ha sol, så flytt til et land der det nesten bare er sol hele året. Anonymous poster hash: aa960...8eb Når jeg er ferdig å fø barn, så vurderes dette sterkt! Anonymous poster hash: c9bea...91f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå