Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #1 Skrevet 26. juli 2015 På hytta fant vi et flott rede laget av tørt gress over inngangspartiet. Vi har ikke vært her på lenge, så fuglene har fått jobbe i fred. Men det er ikke noe fuglebæsj rundt redet, og heller ikke noe tomme eggeskall. Det ser rett og slett ubrukt ut. Men alt av egg og innbyggere skulle jo vært fløyet nå? Anonymous poster hash: b7efb...53c
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #2 Skrevet 26. juli 2015 Det kan være andre fugler har vært å ødelagt eggene i et ubevoktet øyeblikk, bruker da å dytte det over ende. Fuglene forlater da redet. Kan også være fugler som fant bedre sted under byggingen. Anonymous poster hash: 69798...f90
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #3 Skrevet 26. juli 2015 Får håpe de har funnet et nytt sted da. Men redet er stort og ser ferdig ut. Ikke noe eggeskall på trappen under heller. Da høres det ut som om vi trygt kan fjerne det ihveryfall. Anonymous poster hash: b7efb...53c
Ziva Skrevet 26. juli 2015 #4 Skrevet 26. juli 2015 Hvis det er tomt nå så kan dere flytte/fjerne det.
the amazing spidermamma Skrevet 26. juli 2015 #5 Skrevet 26. juli 2015 (endret) Haha, nå har jeg forlest meg på Aune sand-sitater. Jeg leste overskriften og trodde du snakket om intimbarbering! Endret 26. juli 2015 av the amazing spidermamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå