Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #1 Skrevet 25. juli 2015 Har tre barn i barnehage, som har hatt fri en måned nå. Mellomste mistrives veldig, og snakker masse om at han ikke vil i barnehagen. Har tatt det opp utallige ganger med barnehagen, men det er som å snakke til en seig masse som rører litt på seg, før den siger tilbake til der den var. Føler på meg på ingen måte trygg på at barna mine har det bra der. Noen tips eller råd? Føler meg ganske maktesløs i situasjonen. Anonymous poster hash: a67cb...fea
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #2 Skrevet 25. juli 2015 Bytte barnehage? Om barna ikke har det bra der må du jo sette himmel og jord i bevegelse for at de skal få det. Meld deg som foreldrerepresentant, snakk med de andre foreldrene, engasjer deg, mas på dem, gjør noe! Eller bytt barnehage.... Anonymous poster hash: 2ae75...fd5
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #3 Skrevet 25. juli 2015 Grunnen til at jeg føler meg maktesløs er at jeg virkelig har prøvd. Er foreldrerepresentant, sitter i su. Tar opp ting hele tiden, men virker som om ingenting egentlig blir gjennomført. Nå har en del av de ansatte begynt å unngå meg når jeg henter. Når jeg spør hvordan dagen har vært er svaret: "Hun spør mye etter dere". En dag hadde hun nektet å spise hele dagen, til jeg hentet henne igjen. Har ingen annen barnehage å bytte til, da alt er fullt, og det et vanskelig å få tre plasser utenom hovedopptak. Har hatt barna hjemme når jeg har kunnet, så i realiteten har vi brukt barnehagen ca 50%. Men ser også at de har godt av å være med andre barn. Hi Anonymous poster hash: a67cb...fea
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #4 Skrevet 25. juli 2015 Du får gi det en sjanse nå som barnegruppen har forandret seg etter sommeren da, med nye barn kommer nye foreldre og kanskje kan det bli bedre. Om ikke får du søke overflytting pga mistrivsel, om ikke annet kan dere få plass ved neste hovedopptak, barn som søker overflytting innen samme kommune kommer vel før helt nye barn i andre barnehager? Anonymous poster hash: 2ae75...fd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå