Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #1 Skrevet 25. juli 2015 Mannen min er blitt helt turn off. Dusjer bare 1-2 ganger i uka, spiser usunt og beveger seg lite. Frekk er han også. Og jeg har fått nok! Jeg er veldig opptatt av å holde seg ren og pen, så jeg trener og tar vare på meg selv. Nå har en av naboene mine begynt å sende meg mld..av den flørtende typen. Han er 22 år og superhot! Jeg vet virkelig ikke om jeg klarer å motstå denne fristelsen..sukk Anonymous poster hash: b38ed...89b
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #2 Skrevet 25. juli 2015 Hva med å ta ansvar for ditt eget liv? Anonymous poster hash: d4f73...755
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #3 Skrevet 25. juli 2015 Nei.. Ha litt selvrespekt, og end ekteskapet før du "humper et annet ben". Anonymous poster hash: c9ad8...40b
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #4 Skrevet 25. juli 2015 NEI! Hva med å heller skille seg dersom du er så ulykkelig med mannen din? Å bevisst planlegge å få en elsker er ufattelig stygt gjort. Forlat han da og så har du frie tøyler til å gjøre som du vil med hvem du vil.. Anonymous poster hash: 094cd...4a9
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #5 Skrevet 25. juli 2015 Ønsker du ny kjæreste eller bare en elsker? Med en mann som du har ville jeg gått for første alternativ. Selv har jeg en flott mann på de aller fleste punkter, men vi mangler det lille ekstra i sengen, derfor har jeg en elsker. En som gir meg ubeskrivelig deilig sex, og kunn det. Hva er du ute etter? Anonymous poster hash: f4b9f...0ad
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #6 Skrevet 25. juli 2015 Jeg vil ikke gå fra mannen pga barnet, og akkurat nå klarer jeg meg ikke alene økonomisk. Men det er en dårlig idé, jeg vet..😕 Hi Anonymous poster hash: b38ed...89b
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #7 Skrevet 25. juli 2015 Nei! Om dere ikke har et åpent forhold hvor det er akseptert å ta en elsker innimellom skal du heller ikke gjøre det, da får du heller gå fra mannen din. Anonymous poster hash: 9c748...0e4
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #8 Skrevet 25. juli 2015 Gå og legg deg nå, troll! Anonymous poster hash: d4f73...755
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #9 Skrevet 25. juli 2015 Skal du først finne deg en elsker bør første bud være å finne en som har mer å tape en deg selv. En superhot 22 åring kommer nok ikke inn under den kategorien 😂 Anonymous poster hash: b64f8...e0d
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #10 Skrevet 25. juli 2015 Nei. Foretrekker selv forhold i litt "ryddige" omstendigheter. Anonymous poster hash: 69e3e...864
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #11 Skrevet 28. juli 2015 Kjør på👍 Anonymous poster hash: 4a6ed...9f4
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #12 Skrevet 28. juli 2015 Da skiller du deg først, eller spør mannen om dere kan ha åpent ekteskap. Kan han også få ha seg med noen. Anonymous poster hash: cb3b3...489
Gjest Antarctica Skrevet 28. juli 2015 #13 Skrevet 28. juli 2015 Da skiller du deg først, eller spør mannen om dere kan ha åpent ekteskap. Kan han også få ha seg med noen. Anonymous poster hash: cb3b3...489 Haha, ja kan han nå egentlig det? Når ikke hans egen kone orker engang? Veit du, HI, du har ikke så mye å tape hvis forholdet mellom deg og mannen i praksis er over. Men har du sagt til ham at du ikke orker hans urenslighet? Og at det ikke er ok å snakke frekt til deg? Han bør jo få en sjanse til å rette opp i det.
Luksusdyret Skrevet 28. juli 2015 #14 Skrevet 28. juli 2015 Spørsmålet burde vært heller "hore eller ei"? Altså, en kvinne som bor sammen med en mann hun forakter og har seg med ham fordi hun ikke har "råd" til å bli alene, er en prostituert - du har sex med noen for penger. Samtidig som du gjerne vil ha en bedre type sex en annen plass, slik at man blir til utro dritt i tillegg. Virkelig bra sjelelige egenskaper, HI! For barnas skyld bør du skille deg og så ha deg med hvem du vil, forutsatt at du ikke presenterer hver nye elsker for barna.
Gjest Antarctica Skrevet 28. juli 2015 #15 Skrevet 28. juli 2015 Spørsmålet burde vært heller "hore eller ei"? Altså, en kvinne som bor sammen med en mann hun forakter og har seg med ham fordi hun ikke har "råd" til å bli alene, er en prostituert - du har sex med noen for penger. Samtidig som du gjerne vil ha en bedre type sex en annen plass, slik at man blir til utro dritt i tillegg. Virkelig bra sjelelige egenskaper, HI! For barnas skyld bør du skille deg og så ha deg med hvem du vil, forutsatt at du ikke presenterer hver nye elsker for barna.Nå har hun jo ikke sex med ektemannen, da. Så det går ikke an å si hun har sex for penger. Og han gjør heller ikke så mye for å styrke det ekteskapet. Som André Bjerke sier: "Var du tro da du ikke bedro henne du ikke elsket?" Lojalitet må faktisk fortjenes, mener nå jeg.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #16 Skrevet 29. juli 2015 Hvis du ikke vil gå fra mannen så kutter du flørting med andre, og bruker den energien på å jobbe med forholdet. Kontakt familiekontoret, be om hjelp. Si til mannen at dere trenger hjelp utenfra for å få forholdet på rett kjøl. Han høres deprimert ut, kanskje lurt om han tar forandringen i humør, væremåte, hygiene m.m. opp med fastlegen, og får sjekket om han har noen fysiske mangler og/eller noen psykiske utfordringer. Anonymous poster hash: fd67c...aab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå