Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #1 Skrevet 25. juli 2015 Og er du fornøyd? 😬 Kjæresten min er 21 cm og jeg er mer enn fornøyd, faktisk synes jeg den er for stor, selv etter fødsel.. Anonymous poster hash: 6744a...482
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #2 Skrevet 25. juli 2015 Måler man partnerens penis? 😨 Anonymous poster hash: c91dc...11d
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #3 Skrevet 25. juli 2015 Åkai...og hva trenger du denne infoen til, tro? Og om den er for stor er du vel ikke helt fornøyd vel? Og hva er mer enn fornøyd? Overfornøyd? Misfornøyd? Merkelig tråd... Anonymous poster hash: 68c75...618
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #5 Skrevet 25. juli 2015 Måler man partnerens penis? 😨 Anonymous poster hash: c91dc...11d 😂😂😂'kom her kjære, og la meg bruke målebåndet på deg, jeg er ikke helt fornøyd, skjønner du'😂😂😂 Anonymous poster hash: 68c75...618
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #6 Skrevet 25. juli 2015 Lurer på hvordan gubben hadde reagert om jeg dro fram målebånd. Og satt meg på pc og knottet ned målene etterpå. Anonymous poster hash: c91dc...11d
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #7 Skrevet 25. juli 2015 Med mindre han har noe han skammer seg over forstår jeg ikke hvorfor det skulle være noe problem? Anonymous poster hash: 51197...2e7
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #8 Skrevet 25. juli 2015 "Damene på dib lurer på hvor lang penis du har, om den er lang nok! Kom her så jeg får målt!" "Nei, ikke tid til sex, jeg må svare på et innlegg på dib og se om din er stor nok til at jeg kan være fornøyd" Anonymous poster hash: 39a51...eca
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #9 Skrevet 25. juli 2015 Husker vi målte for sånn 20 år siden, da vi var 17 år gamle, skjønner ikke hvorfor, men var vel bare for moro. Så, ja, tror den er sånn 23-24 cm. Omkrets husker jeg ikke. Meeer enn stor nok for meg, jeg liker den veldig godt da 😋 så, da vet du det. Anonymous poster hash: cba10...14d
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #10 Skrevet 25. juli 2015 Den er sååååå lang, og sååååå tykk, og han er sååååå god i senga at JEG kommer igjen og igjen! Nok sagt? Trenger du bilde for å måle med din 21 cm megafornøyde nesten litt for stor etter fødsels peniser? Anonymous poster hash: 97915...76c
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #11 Skrevet 25. juli 2015 "Damene på dib lurer på hvor lang penis du har, om den er lang nok! Kom her så jeg får målt!" "Nei, ikke tid til sex, jeg må svare på et innlegg på dib og se om din er stor nok til at jeg kan være fornøyd" Anonymous poster hash: 39a51...eca 😅😅😅 Anonymous poster hash: c91dc...11d
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #12 Skrevet 25. juli 2015 Hvorfor sier du at den er for stor selv etter to fødsler? Du nevner lengde, ikke tykkelse. Lengden har vel ikke noe å si før eller etter fødsel, en blir da ikke dypere eller grunnere... Det har med vidde å gjøre. Min mann har 19. Han hadde i hvert fall det da han var 16 (vi møttes da vi var 15). Jeg er ikke opptatt av størrelse, det viktige er at den stimulerer bra... Og det gjør den. G-punktet mitt er i hvert fall ikke "i dypet", det er enkelt å komme frem til selv med en kort finger, så en liten penis kunne også gjort den jobben. Anonymous poster hash: 7f3d8...64a
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #13 Skrevet 25. juli 2015 Hahaha 😂 Festligste tråden jeg har vært borti! Penis er penis! Men mann er ikke mann. Her gjelder det å bruke den rett 😉 Mannen kan ha stor penis men bare ture på å da vill jeg være misfornøyd uansett 😛 Anonymous poster hash: d0713...c32
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #14 Skrevet 25. juli 2015 Herregud alt dere lurer på. Anonymous poster hash: c91dc...11d
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #15 Skrevet 25. juli 2015 Hummmm.. Så du mener at jeg skal: Gå å runke mannen min, til han blir stiv, dra frem målebåndet, sjekke lengden og gjerne omkrets.. For å skrive det inn her? Ikke helt sikker på om det er et bra forspill, men man vet ikke før man tester Anonymous poster hash: 2adbd...f7d
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #16 Skrevet 25. juli 2015 Det har ikke du noe med. Men den er perfekt, Anonymous poster hash: 49b68...aff
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #17 Skrevet 25. juli 2015 Tenkte det kunne være en artig tråd jeg 🙊 Og jeg trodde faktisk de fleste visste sånn ca hvor stor mannens penis var. Det er hvertfall noe jeg og mine venninner kan finne på å snakke om 😬 Hi Anonymous poster hash: 6744a...482
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #18 Skrevet 25. juli 2015 Tenkte det kunne være en artig tråd jeg 🙊 Og jeg trodde faktisk de fleste visste sånn ca hvor stor mannens penis var. Det er hvertfall noe jeg og mine venninner kan finne på å snakke om 😬 Hi Anonymous poster hash: 6744a...482 Seriøst? Snakker dere så detaljert og privat? Gamle er dere egentlig?!?!?! Anonymous poster hash: 97915...76c
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #19 Skrevet 25. juli 2015 Mannen min har en helg gjennomsnittlig lang penis på 13-14 cm vil jeg anta. Ikke tykk og ikke tynn. Den fungerer utmerket og jeg er veldig fornøyd med sexlivet vårt. (Har født to barn om det var en viktig opplysning) Før jeg traff mannen så var jeg ved et par anledninger sammen med en mann som hadde enorm penis. Den var både lang og veldig tykk. Han var ELENDIG i senga. 5 jukk i slow motion så var det hele over. Konkluderer med at det hjelper lite å ha stor kuk om du ikke kan bruke den. Men når det er sagt så bør den ikke være for liten heller. Da helst ikke for tynn. Lite som er mer avtennende enn en micropenis. Anonymous poster hash: c557b...d16
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #20 Skrevet 25. juli 2015 Tenkte det kunne være en artig tråd jeg 🙊 Og jeg trodde faktisk de fleste visste sånn ca hvor stor mannens penis var. Det er hvertfall noe jeg og mine venninner kan finne på å snakke om 😬 Hi Anonymous poster hash: 6744a...482 Det har faktisk aldri vært oppe til diskusjon med noen av vennene mine. Hva skal man med den type informasjon? Anonymous poster hash: 68c75...618
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #21 Skrevet 25. juli 2015 Tenkte det kunne være en artig tråd jeg 🙊 Og jeg trodde faktisk de fleste visste sånn ca hvor stor mannens penis var. Det er hvertfall noe jeg og mine venninner kan finne på å snakke om 😬 Hi Anonymous poster hash: 6744a...482 Seriøst?Snakker dere så detaljert og privat? Gamle er dere egentlig?!?!?! Anonymous poster hash: 97915...76c Er det noe galt i det?! Vi er 30.. Dessuten har jeg aldri møtt en mann som IKKE vet hvor lang penisen sin er, det er noe de aller fleste menn er ganske opphengt i. Anonymous poster hash: 6744a...482
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #22 Skrevet 25. juli 2015 Tenkte det kunne være en artig tråd jeg Og jeg trodde faktisk de fleste visste sånn ca hvor stor mannens penis var. Det er hvertfall noe jeg og mine venninner kan finne på å snakke om Hi Anonymous poster hash: 6744a...482 Er ikke en normalitet å snakke om slikt i vennekretsen min nei. Ca størrelse kan man tippe seg frem til, men ser ingen grunn til å dele det med alt og alle.. Han og "den" gjør jobben, det er alt som teller Hvor vidt mannen har målt stakan, det vet jeg ikke noe om, gjorde det kanskje i ungdommen, men han løper ikke å forteller det til alle han ligger med, uansett hvor lenge forholdet har vart. Anonymous poster hash: 2adbd...f7d
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #23 Skrevet 25. juli 2015 Tenkte det kunne være en artig tråd jeg Og jeg trodde faktisk de fleste visste sånn ca hvor stor mannens penis var. Det er hvertfall noe jeg og mine venninner kan finne på å snakke om Hi Anonymous poster hash: 6744a...482 Er ikke en normalitet å snakke om slikt i vennekretsen min nei. Ca størrelse kan man tippe seg frem til, men ser ingen grunn til å dele det med alt og alle.. Han og "den" gjør jobben, det er alt som teller Hvor vidt mannen har målt stakan, det vet jeg ikke noe om, gjorde det kanskje i ungdommen, men han løper ikke å forteller det til alle han ligger med, uansett hvor lenge forholdet har vart. Anonymous poster hash: 2adbd...f7d Man er jo anonym, og det var jo bare på gøy.. Ser ikke helt problemet 😜 Jeg liker peniser, det må da være lov å diskutere dem. Anonymous poster hash: 6744a...482
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #24 Skrevet 25. juli 2015 Tenkte det kunne være en artig tråd jeg Og jeg trodde faktisk de fleste visste sånn ca hvor stor mannens penis var. Det er hvertfall noe jeg og mine venninner kan finne på å snakke om Hi Anonymous poster hash: 6744a...482 Er ikke en normalitet å snakke om slikt i vennekretsen min nei. Ca størrelse kan man tippe seg frem til, men ser ingen grunn til å dele det med alt og alle.. Han og "den" gjør jobben, det er alt som teller Hvor vidt mannen har målt stakan, det vet jeg ikke noe om, gjorde det kanskje i ungdommen, men han løper ikke å forteller det til alle han ligger med, uansett hvor lenge forholdet har vart. Anonymous poster hash: 2adbd...f7d Man er jo anonym, og det var jo bare på gøy.. Ser ikke helt problemet Jeg liker peniser, det må da være lov å diskutere dem. Anonymous poster hash: 6744a...482 Ser ingen grunn til å utlevere mannen min, uansett hvor anonym jeg er. Er lov til å diskutere de, men kan ikke regne med at alle andre synes om å diskutere det Anonymous poster hash: 2adbd...f7d
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #25 Skrevet 25. juli 2015 Mannen sin er 16 cm, vi målte for mange, mange år siden for moro. Han vet å bruke utstyret sitt og jeg kan ikke klage. Anonymous poster hash: c124e...18c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå