Gå til innhold

Akkurat blitt 4 år - ta med vogn til "syden"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har akkurat blitt 4 år. Hun bruker ikke vogn her hjemme. Lurer på om vi skal ta dette med på ferie. Den vil evnt brukes når vi går til byen sen ettermiddag. Regner med hun da er sliten etter lang dag i vann og på land.

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 48e75...274

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tatt med

Anonymous poster hash: 4c010...943

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg kjøpte trille til 5 åringen når vi var i Syden for noen år siden. Han blir fort sliten og etter 10 timer ved bassenget og masse lek var det godt for han å slappe av... så sikkert teit ut, men vi var ikke de eneste :P så til en 4 åring ville jeg absolutt tatt det med

Skrevet

Har enda tfk vognen så tar den med da. I prampack. Godt det ikke kom negative kommentarer 😊

hi

Anonymous poster hash: 069ae...e8d

Skrevet

Ta med :) Vi hadde med vogn til 2-åringen, men de små beina traska og gikk mens 4-(snart 5) åringen satt i vogna 😄

Anonymous poster hash: 65114...27d

Skrevet

Kan være greit å ha en enkel trille på kveldene ja.

Skrevet

Hadde tatt med. Her droppet vi vognen på en utenlandstur når jenta var nesten 4, og hun satt mye på skuldrene til pappan 😂

Skrevet

Vi hadde med i fjor og, da var hun jo 3. Vi var ikke i byen hver dag, men da vi var der satt hun i vogna.

hi

Skrevet

Ja, ville hatt med vogn :) Så skjønt å "pakke de inn" i ett lite teppe om kveldene når man er ute og kikker. De blir fort slitne etter masse sol og bading, så da er det godt å kunne slappe av litt i vognen :)

Jeg vil og være meeeeeed ;) 

Skrevet

Hadde ikke tatt med.

Skrevet

Hadde jeg sett en 4.åring i vogn så hadde jeg tenkt mitt!! Er det mulig! ?!? 😅

Anonymous poster hash: 7e19f...0e0

Skrevet

Trille ja, vogn nei.

Anonymous poster hash: 6e400...b0b

Skrevet

Virkelig??

Nå har jeg ikke så store barn ennå, men er man på stranden fra morgen til middag blir alke trøtte og slitne, spesielt små barn. Hvis familien har lyst til å ta seg en tur på restaurant på tidlig kveld og det er et stykke å gå er der jammen smartvmed vogn/trille slik at kvelden også skal bli hyggelig for alle.

Anonymous poster hash: fe84b...c14

Skrevet

Vi har reist masse med ungene, men har aldri tatt med vogn til barn over 2,5. Har heller latt dem ta en ettermiddagslur sånn at de hadde energi igjen til kvelden.

Jeg synes det ser rart ut med store barn i vogn, personlig synes jeg det er unødvendig og tviler på at det er til det beste for barna å bli trillet rundt på så lenge.

Anonymous poster hash: 651a8...dd2

Skrevet

Virkelig??

Nå har jeg ikke så store barn ennå, men er man på stranden fra morgen til middag blir alke trøtte og slitne, spesielt små barn. Hvis familien har lyst til å ta seg en tur på restaurant på tidlig kveld og det er et stykke å gå er der jammen smartvmed vogn/trille slik at kvelden også skal bli hyggelig for alle.

Da tilrettelegger du dagen deretter! 4 åringer er for stor til å sitte i vogn med mindre de har et handikap! Ser helt rart ut!😂

Skrevet

Jeg kjøpte trille til 5 åringen når vi var i Syden for noen år siden. Han blir fort sliten og etter 10 timer ved bassenget og masse lek var det godt for han å slappe av... så sikkert teit ut, men vi var ikke de eneste :P så til en 4 åring ville jeg absolutt tatt det med

Hjelpes! 😂

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hjelpes! 😂

Du står fritt til å le så mye du orker ;-)

Skrevet

Virkelig??

Da tilrettelegger du dagen deretter! 4 åringer er for stor til å sitte i vogn med mindre de har et handikap! Ser helt rart ut!😂

Kjente jeg fikk akutt behov for å reise med 4 åringen å ta med trille bare for å plage synet ditt.

HI, det er så deilig å ikke bry seg om hva andre mener. Ta med vogn om du vil og kos dere.

Anonymous poster hash: 4ca59...d61

Skrevet

Jeg tok ikke med trille til min snart 5 åring, til en storbyferie i syden. Angret virkelig på det. Vi gikk jo ut på morgen, og kom hjem sent på kvelden. Hun ble jo så sliten stakkar. Det ble til at hun og lillesøster på to, delte trille. Men vi burde ha tatt med en til hver!

Anonymous poster hash: 42c6a...019

Skrevet

Var i syden med 3 åringen og 1 åringen i vinter. Hadde bare vogn til 1 åringen. Savnet ikke å ha det til 3 åringen

Anonymous poster hash: c5f8c...b54

Skrevet

Vi har reist masse med ungene, men har aldri tatt med vogn til barn over 2,5. Har heller latt dem ta en ettermiddagslur sånn at de hadde energi igjen til kvelden.

Jeg synes det ser rart ut med store barn i vogn, personlig synes jeg det er unødvendig og tviler på at det er til det beste for barna å bli trillet rundt på så lenge.

Anonymous poster hash: 651a8...dd2

Hvis hun sover en blund på dagen eller ettermiddagen så sover hun ikke igjen før neste dag. Så lite som 5 min ødelegger hennes nattesøvn. Kan derfor ikke la henne sove før vi skal spise. Det er heller ikke snakk om å trille rundt i vogn. Hvis hun er opplagt tror jeg ikke hun vil sitte i vogn heller.

hi

Skrevet

Det kommer an på hva slags ferie dere skal ha. Hadde med fireåringen til syden tidligere i år. Hadde ikke med vogn. Men vi var stort sett på hotellet, hadde all inclusive. Dro for å slappe av, ikke oppleve så mye. Var en dag i nabobyen, da gikk vi kanskje seks km i løpet av hele dagen. Det gikk ganske greit. Men du kjenner ditt barn best, og hadde tatt med vogn om jeg var usikker. Bedre å ha den tilgjengelig enn å angre ;)

Anonymous poster hash: 68156...f3e

Skrevet

Vet du hva jeg tenkte når jeg leste ditt innlegg? 🙊

Anonymous poster hash: 2b0fb...127

Skrevet

Det er en typisk "syden-ferie". All inclusive hotell med alt vi ønsker. Men, vi spiser i byen noen ganger og vi går ut for å shoppe noen ganger. Dette er da i 18-19 tiden.

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...