Gå til innhold

I dag har jeg bedt elskeren min dra til helvete.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har vært en uke på ferie med kona og kommer hjem og sender sms og later som ingenting har skjedd.

Hva faen tror han? At jeg skal hoppe når han sier hopp uten at jeg har hørt et pip mens han var borte?

Stakkars dame tenker jeg bare.

Anonymous poster hash: 7093d...536

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise: 

Anonymous poster hash: 038df...806
Skrevet

Har han reist enda eller rekker jeg å ønske han god tur??

Anonymous poster hash: 5620c...203

Skrevet

Vel.. Han er gift og ligger med deg... Hva trodde du egentlig?

Anonymous poster hash: b1ef6...ad2

Skrevet

Du forventer at elskeren din kommuniserer med deg mens han er på ferie med sin kone? Og nå er du snurt? 😂

Du har ikke helt skjønt hva det er å være elskerinne? 😂

Anonymous poster hash: acc16...40f

Skrevet

Er ikke det derfor han har deg?

Til bruk og utnyttelse når det passer han?

Hva forventer du!?

Han er gift.

Statistisk sett blir de fleste hos sin partner, og forholdet styrkes. Selv om man blir avslørt.

Du er en elskerinne. Se er det han vil ha av deg. Spenning.

Du kan byttes ut...

Kona blir.

Stakkars deg som ikke greier å få en mann som vil ha deg hele tiden.

Anonymous poster hash: d3988...560

Skrevet

Han har vært en uke på ferie med kona og kommer hjem og sender sms og later som ingenting har skjedd.

Hva faen tror han? At jeg skal hoppe når han sier hopp uten at jeg har hørt et pip mens han var borte?

Enten er du et troll..... eller så har du mer følelser for denne mannen enn du vil innrømme.

Det er vel uansett det beste for alle parter - også deg (om dette er sant) - at du kutter kontakten med en gift mann.

Er du singel, gå ut og finne en singel mann. Er du gift, konsentrer deg om forholdet uten å gå bak mannen din sin rygg, eller avslutt forholdet.

Anonymous poster hash: e01e0...de2

Skrevet

Haha dagens!

Dere skjønner dette er ironi sant?

Skrevet

Herregud, er du helt fjern? Du er en elskerinne. Altså et hull han bruker når han lyster. Mens kona er den han deler gleder, sorger, regninger, hus og barn med. Og de har sikkert hatt masse herlig sex på ferie, slik at han ikke en gang har tenkt på deg. Hva regner du med når du går inn for å ødelegge en familie? At han forlater sin kone og godtar å se barna sine annenhver helg fordi dere har sex? Ikke synd på deg i det hele tatt, dessverre.

Anonymous poster hash: 62a0b...3cd
Skrevet

Herregud, er du helt fjern? Du er en elskerinne. Altså et hull han bruker når han lyster. Mens kona er den han deler gleder, sorger, regninger, hus og barn med. Og de har sikkert hatt masse herlig sex på ferie, slik at han ikke en gang har tenkt på deg. Hva regner du med når du går inn for å ødelegge en familie? At han forlater sin kone og godtar å se barna sine annenhver helg fordi dere har sex? Ikke synd på deg i det hele tatt, dessverre. Anonymous poster hash: 62a0b...3cd

Så mange gærne kjerringer det er her inne 😳😱

Anonymous poster hash: 9476f...72d

Skrevet

Dette må være trolleri, for det går ikke an å være så dum i hodet på ordentlig!

Skrevet

Herregud, er du helt fjern? Du er en elskerinne. Altså et hull han bruker når han lyster. Mens kona er den han deler gleder, sorger, regninger, hus og barn med. Og de har sikkert hatt masse herlig sex på ferie, slik at han ikke en gang har tenkt på deg. Hva regner du med når du går inn for å ødelegge en familie? At han forlater sin kone og godtar å se barna sine annenhver helg fordi dere har sex? Ikke synd på deg i det hele tatt, dessverre. Anonymous poster hash: 62a0b...3cd

Så mange gærne kjerringer det er her inne 😳😱

Anonymous poster hash: 9476f...72d

Gæern kjerring? Hvor da?

Anonymous poster hash: acc16...40f

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du er sint for!? Jeg gleder meg til elskeren kommer hjem fra ferie og ber meg komme over.. Hva er det du ønsker skulle ha skjedd?

Anonymous poster hash: 14323...19d

Skrevet

Herregud, er du helt fjern? Du er en elskerinne. Altså et hull han bruker når han lyster. Mens kona er den han deler gleder, sorger, regninger, hus og barn med. Og de har sikkert hatt masse herlig sex på ferie, slik at han ikke en gang har tenkt på deg. Hva regner du med når du går inn for å ødelegge en familie? At han forlater sin kone og godtar å se barna sine annenhver helg fordi dere har sex? Ikke synd på deg i det hele tatt, dessverre.

Ja heldige konemor som er gift med en som er villig til å ofre familien sin for et høl. Virkelig et scoop hun har gjort seg!

Anonymous poster hash: b3c84...cbe

Skrevet

Hehe! Hvor mange damer her inne har akkurat kommet hjem fra en ukes ferie i disse tider? HI (trollet) vil at flere skal føle seg truffet 😉

Jeg kan jo late som om dette innlegget er sant; HI, dette var vel beviset på at elskeren din kun vil ha deg når han har tid til overs. Vil du ha det slik? Du kommer aldri til å bli prioritert. Ønsker du mer fra ham, må du ta det opp med ham, ikke surmule på dib 😉

Skrevet

Girl-Is-Upset-Her-Boyfriend-Cheated-On-H

Anonymous poster hash: 1dbe8...722
Skrevet

Ja heldige konemor som er gift med en som er villig til å ofre familien sin for et høl. Virkelig et scoop hun har gjort seg!

Anonymous poster hash: b3c84...cbe

Herlig. Snakke nedsettende om den uskyldige..

Anonymous poster hash: ef3fd...78f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...