Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #1 Skrevet 25. juli 2015 Huff blir litt hysterisk jeg tror jeg.. Synes fontanellen er så ubehagelig å komme borti. Er så redd for akkurat den. Men man må vel trykke hardt for at det skal være farlig? Leste noe om at baby besvimer hvis det blir trykket hardt? Grunnen til jeg spør er fordi en bekjent sin 3 åring rakk å trykke/kjenne på min 4 ukers gamle baby sin fontanelle. Jeg satt ved siden av så registerte det jo fort. Si meg at det skal mye til ☺ Anonymous poster hash: f5811...fef
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #2 Skrevet 25. juli 2015 Det skal mye til. Dette går helt fint Anonymous poster hash: bdd40...74c
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #3 Skrevet 25. juli 2015 Hvor lenge er hodet slikt egentlig?🙈Barn nr 2 og jeg husker ikke.... Anonymous poster hash: 595c8...49e
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #4 Skrevet 25. juli 2015 Min nr 1 fikk "trykket inn" sin av ei på 4 den gang. Hun er nå 5 år og helt fin ☺ Fontanellen lukker seg som regel innen det første året. Hs og lege sjekker fontanellen på hver kontroll for å sjekke at den er som den skal. Anonymous poster hash: 70140...a44
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #5 Skrevet 25. juli 2015 Takk for svarene ☺ Regner med at jeg hadde merket det ganske fort på han om det skjedde noe når det skjedde. Han har vært seg selv, våken, blid og sulten. Nå sover han. Snart 4 timer siden så regner med at alt er i skjønneste orden. Samt at jeg har Googlet meg frem til at baby nok hadde besvimt om den blir trykket for hardt inn. Takk igjen! Alt man skal engste seg for... 😯 Anonymous poster hash: f5811...fef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå