Gå til innhold

Shiiit. Lagt på meg i sommer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner på klærne at det er mer rundt rumpa ig mage enn tidligere i vår. Ingen god følelse.

Spiser ikke noe som inneholder sukker, men har jo kost oss med god mat og ikke trent noe ut over småturer.

Full skjerpings på mandag, da er ferien over.

Flere som har slappet litt for mye av?

Anonymous poster hash: 6f827...d5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gått opp 12 kilo siden påske.... :/

Anonymous poster hash: 3233e...242

Skrevet

Gått opp 10 kg siste 5 mnd, jeg som skulle ned 20 kg o.O Spiser sunnere, men spiser mer, dum som noe annet rart.. Startet å ta grep denne uka, gått ned 1 kg siden fredag i forrige uke.

Anonymous poster hash: 09aff...e48
Skrevet

For meg er det omvendt. Jeg går bestandig ned i ferine. Da er det god tid til trening og lett å velge gode alternativer i matveien. I hverdagen med jobb, barneskolebarn som skal følges opp og vanlige aktiviteter er det mye vanskligere å leve sundt.

Anonymous poster hash: ea53e...280
Skrevet

Jeg også, is, snop og alkohol.. Lagt seg på magen i sommer:( ikke tort å gå på vekta! Mandag starter jobb igjen, da er det full skjerpings på kostholdet og starte opp trening igjen (sommerferie på treningen jeg driver med også).

Det pleier å forsvinne igjen når hverdagen er igang igjen! :)

Skrevet

Huff ja. Spesielt over magen. Føler meg helt uvel. Skjerpings her også. Sykt fort jeg har lagt på meg også....🙈

Anonymous poster hash: 50a93...841

Skrevet

Sykt fort her også! Har bare hatt ferie i tre uker.. Snakker synlig mage på tre uker:/ ser nesten gravid ut...:(

Skrevet

Er gravid, men inge unnskyldning for å legge på seg 20 kg før uke 20 :P men men, de skal ikke av før barnet er ute og ferdig ammet (altså, ingen hard trening, men sunnere kosthold)

Anonymous poster hash: 7b954...6eb

Skrevet

Har visst mista heile kontrollen. Alle buksene er trange rundt magen og puppane renner over kanten på bh... Har tatt grep mange gangar i sommar. Men ryke rett ut etter tre dagar. Håpar det blir enklare når hausten og kvardagen kjem:-(

Anonymous poster hash: c2dab...65e

Skrevet

Jeg har et tips!

Kast vekta og bruk hodet.

Har du lyst så har du lov, men i kvantum da folkens!!

Jeg gikk ned så mye og fikk den kroppen jeg likte i speilet, uanhengig av den faens vekta!

Jeg gikk inn for å gå bitte litt hver dag, bare 15 min fordi jeg visste at jeg ikke ville holdt meg til noe regime. Om jeg ikke gikk så planet jeg, tok sit ups og armhevinger på kne. Kun 10 av hver × 3.

Jeg startet med å bytte ut godis med frukt, nøtter + grønnsaker og dipp.

Da kom energien og det ble kos å rusle 30 min med musikk på øra og barnefri!

Det ble sport i å lage den beste snacksen hver kveld! Danderes på fat, lys på bordet, film på tv etc.

Nå er jeg gravid og stresser litt med at barnet allerede er 100 gram større enn det som er normalt.

Jeg innrømmer mine synder, kaker.

Så nå i dag har vi shoppet frukt og grønt og alt annet som er litt sunnere, men såååå godt da!

Jeg svømmer 5 runder i bassenget hver dag, går minimum 15 min, gjør noen øvelser i vannet og husarbeid.

Det jeg går opp det går jeg opp!

Men ikke faen om den vekta skal inn i mitt hjem igjen!

Vi skal være fornøyde i speilet, ikke med tallet på vekta!

Det må starte i hjertet ♡

Anonymous poster hash: 2010e...f67

Skrevet

Jeg har et tips!

Jeg gikk ned så mye og fikk den kroppen jeg likte i speilet, uanhengig av den faens vekta!

Jeg gikk inn for å gå bitte litt hver dag, bare 15 min fordi jeg visste at jeg ikke ville holdt meg til noe regime. Om jeg ikke gikk så planet jeg, tok sit ups og armhevinger på kne. Kun 10 av hver × 3.

Det ble sport i å lage den beste snacksen hver kveld! Danderes på fat, lys på bordet, film på tv etc.

Nå er jeg gravid og stresser litt med at barnet allerede er 100 gram større enn det som er normalt.

Så nå i dag har vi shoppet frukt og grønt og alt annet som er litt sunnere, men såååå godt da!

Jeg svømmer 5 runder i bassenget hver dag, går minimum 15 min, gjør noen øvelser i vannet og husarbeid.

Funkar ikkje for meg, har alltid endå meir lyst på det andre kakestykket enn det første...Men fint at det funkar for deg:-)

Skrevet

Jeg har et tips!

Funkar ikkje for meg, har alltid endå meir lyst på det andre kakestykket enn det første...Men fint at det funkar for deg:-)

Jeg spiste opp alt snop i skapene først;)

Last blast!

Jeg er bare så lei av å føle meg overvektig pga en vekt.

Når det jeg ser i speilet ikke er så gæli til 34 år å være! Jeg har 2 barn og en på vei.

Samboeren min kommer bare ved å ta på og tilfredstille meg!

Det er fremdeles noen menn som snur seg etter meg. Hva de tenker driter jeg i, for jeg tenker hver gang; I am 2 hot 4 you! Lov å tvinge på seg selv litt selvtillit.

Jeg både baker og spiser. Men jeg orker ikke å fokusere på vekta.

Jeg er kun 162 - blir ikke høyere av å måle meg, og ikke tynnere av å veie meg.

Skrevet

Jepp....gått opp to kg. Lagt seg på magen, skjerpings fra man 3 Aug.

Skrevet

To kg her også. Har gått mange turer i fjellet, men spist brød i stedet for salater til lunsj, samt et lite kakestykke så og si hver dag. Skal ikke mye til her visst.

Anonymous poster hash: c4c07...322

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...