Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #1 Skrevet 25. juli 2015 A) skjønner femåringen noe av filmen min femåring er litt sart, selv om hun tåler litt mer nå. Er denne filmen for heftig? Anonymous poster hash: acfed...aa0
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #2 Skrevet 25. juli 2015 Jenta her er 3 år, søsteren min tok med henne og storebror på 5 år på kinoen (hun og samboeren hennes) Jenta vår måtte følges ut halvveis inn ca, da hun reagerte på lydnivået, men ellers likte hun filme, spurte om vi kunne kjøpe den her hjemme. Sønnen på 4 år så hele filmen sammen med samboeren til søsteren min, han hadde hatt det kjempe moro (mens lillesøster og tante satt på resturant i nærheten og koste seg der) Fetteren deres på 5 år likte den veldig godt.. Men, nå er verken sønnen min eller fetteren hans sarte på noe. Men jenta på 3 år likte filmen, likte bare ikke lydnivået på det hele. Anonymous poster hash: 4aa6e...0df
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #3 Skrevet 25. juli 2015 A) skjønner femåringen noe av filmen min femåring er litt sart, selv om hun tåler litt mer nå. Er denne filmen for heftig? Anonymous poster hash: acfed...aa0 He he, brillesmylien skulle egentlig være en b 😁 Anonymous poster hash: acfed...aa0
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #4 Skrevet 25. juli 2015 Jenta her er 3 år, søsteren min tok med henne og storebror på 5 år på kinoen (hun og samboeren hennes) Jenta vår måtte følges ut halvveis inn ca, da hun reagerte på lydnivået, men ellers likte hun filme, spurte om vi kunne kjøpe den her hjemme. Sønnen på 4 år så hele filmen sammen med samboeren til søsteren min, han hadde hatt det kjempe moro (mens lillesøster og tante satt på resturant i nærheten og koste seg der) Fetteren deres på 5 år likte den veldig godt.. Men, nå er verken sønnen min eller fetteren hans sarte på noe. Men jenta på 3 år likte filmen, likte bare ikke lydnivået på det hele. Anonymous poster hash: 4aa6e...0df Kanskje vi skal satse på en kino da Anonymous poster hash: acfed...aa0
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #5 Skrevet 25. juli 2015 Jenta her er 3 år, søsteren min tok med henne og storebror på 5 år på kinoen (hun og samboeren hennes) Jenta vår måtte følges ut halvveis inn ca, da hun reagerte på lydnivået, men ellers likte hun filme, spurte om vi kunne kjøpe den her hjemme. Sønnen på 4 år så hele filmen sammen med samboeren til søsteren min, han hadde hatt det kjempe moro (mens lillesøster og tante satt på resturant i nærheten og koste seg der) Fetteren deres på 5 år likte den veldig godt.. Men, nå er verken sønnen min eller fetteren hans sarte på noe. Men jenta på 3 år likte filmen, likte bare ikke lydnivået på det hele. Anonymous poster hash: 4aa6e...0df Kanskje vi skal satse på en kino da Anonymous poster hash: acfed...aa0 Et av triksene er jo å selv "overdrive" latteren, så ungen får med seg at dette er humor, det er jo en komedie, den er lagt opp for latter Og om han ikke trives, så er det ingen skam å gå ut av salen heller Og da går det jo helt fint an å si at dere kan kjøpe den den dagen den kommer ut, så kan han se den når/om han vil Anonymous poster hash: 4aa6e...0df
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #6 Skrevet 25. juli 2015 Jenta her er 3 år, søsteren min tok med henne og storebror på 5 år på kinoen (hun og samboeren hennes) Jenta vår måtte følges ut halvveis inn ca, da hun reagerte på lydnivået, men ellers likte hun filme, spurte om vi kunne kjøpe den her hjemme. Sønnen på 4 år så hele filmen sammen med samboeren til søsteren min, han hadde hatt det kjempe moro (mens lillesøster og tante satt på resturant i nærheten og koste seg der) Fetteren deres på 5 år likte den veldig godt.. Men, nå er verken sønnen min eller fetteren hans sarte på noe. Men jenta på 3 år likte filmen, likte bare ikke lydnivået på det hele. Anonymous poster hash: 4aa6e...0df Kanskje vi skal satse på en kino da Anonymous poster hash: acfed...aa0 Et av triksene er jo å selv "overdrive" latteren, så ungen får med seg at dette er humor, det er jo en komedie, den er lagt opp for latter Og om han ikke trives, så er det ingen skam å gå ut av salen heller Og da går det jo helt fint an å si at dere kan kjøpe den den dagen den kommer ut, så kan han se den når/om han vil Anonymous poster hash: 4aa6e...0df Kan legge til at jenta vår blir fort redd/skremt, så jeg var noe nervøs når de tok de med seg på kino, men alt i alt gikk det hele bra, bare litt for høye lyder for jenta (og hun var nok litt for sliten til det, etter en full dag med tante og onkel, blir ekstra var for lyder da) De gikk på forestilling som var klokka 16, så de hadde ikke sett for seg at hun skulle være for sliten til det, men de var forberedt på det å gå ut om hun ikke trivdes, avklarte på forhånd hvem som gikk ut med henne i så fall, og de ordnet billetter som gjorde det lettest for henne å komme seg ut Anonymous poster hash: 4aa6e...0df
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #7 Skrevet 25. juli 2015 Takk for svar Anonymous poster hash: acfed...aa0
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #9 Skrevet 25. juli 2015 Min fireåring likte den veldig godt. Anonymous poster hash: bc2e9...0ac
Isola&Lille+julegave Skrevet 25. juli 2015 #10 Skrevet 25. juli 2015 Min på 4,5 måtte ut etter 1/2 filmen. Var alt for skummel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå