Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #1 Skrevet 25. juli 2015 Jenta på 8 år hadde et sinneutbrudd mot pappaen sin i går og sa at han aldri gjør noe i huset og at hun hater at jeg må gjøre alt!! Wow, sier jeg bare! Hun har rett, me jeg har ikke sagt noe sånt foran henne! Håper han fikk en oppvekker iallfall!👍 Anonymous poster hash: c27a0...4ab
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #2 Skrevet 25. juli 2015 Selvsagt har du sagt det! En 8 åring kommer ikke på at husarbeid hverken skal gjøres eller at det bør deles på av seg selv. Men godt at hun ga beskjed da, kanskje det får opp øynene hans. Anonymous poster hash: d3697...a8d
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #3 Skrevet 25. juli 2015 Håper du fikk en oppvekker også! Hvor i alle dager har hun lært at det ikke er naturlig at du gjør alt? Du burde stramme opp mannen din utenfor rekkevidden til barnet ditt! Anonymous poster hash: 21e99...056
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #4 Skrevet 25. juli 2015 Herregud. Selvsagt gjør hun det. Hun er 8. Ikke 2. Du burde vel også få en oppvekker. Ikke normalt at barn sier slikt i sinne. Virker som hun speiler din oppførsel. Hadde jeg vært deg hadde jeg hatt en flau smak i munnen. Du burde også ta en prat med datteren og forklare at slike voksenproblemer skal hun slippe å høre og ta stilling til. Anonymous poster hash: 849e9...f42
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #5 Skrevet 25. juli 2015 Få som er like opptatt av rettferdighet som barn i den alderen. Klart hun kan ha skjønt dette selv. De som tror det er HI som står bak, tror dere at de lever uten impulser fra TV, venner, skole osv?! Anonymous poster hash: 6034a...665
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #6 Skrevet 25. juli 2015 Hjelpe meg... Ja, jeg har tatt dette opp med mannen i årevis uten bedring! Har spurt om han kan gjøre ting og får en unnskyldning tilbake. Jeg har ikke tatt det direkte opp foran ungen og jeg har ikke kranglet med ham foran barnet. Tro hva dere vil dere! Anonymous poster hash: c27a0...4ab
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #7 Skrevet 25. juli 2015 Grunnen til at hun sa det var nok at jeg veldig ofte sier at jeg ikke kan være med å leke, fordi jeg må gjøre ferdig husarbeidet. Jeg er jo sammen med henne, men ikke nok føler jeg, og dette er noe jeg har veldig dårlig samvittighet for! Anonymous poster hash: c27a0...4ab
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #8 Skrevet 25. juli 2015 Jeg kjenner en mor som forferdet kunne fortelle at sønnen deres mente at de bodde i så stygt hus, noe hun aldri hadde sagt noe om til han. Men, det hun ikke tenkte over var alle gangene hun klagde til oss voksne over at huset ikke var stort nok, praktisk nok eller ikke pusset opp slik hun ønsket det (de kjøpte dette huset midlertidig, til de fant et annet de hadde lyst på). Dettenhaddenjo gutten fått med seg, selv om det aldri ble sagt direkte til han, men han lekte kanskje i naborommet og lignende og fikk det med seg likevel. Anonymous poster hash: 0d42b...83e
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #9 Skrevet 25. juli 2015 Jeg kjenner en mor som forferdet kunne fortelle at sønnen deres mente at de bodde i så stygt hus, noe hun aldri hadde sagt noe om til han. Men, det hun ikke tenkte over var alle gangene hun klagde til oss voksne over at huset ikke var stort nok, praktisk nok eller ikke pusset opp slik hun ønsket det (de kjøpte dette huset midlertidig, til de fant et annet de hadde lyst på). Dettenhaddenjo gutten fått med seg, selv om det aldri ble sagt direkte til han, men han lekte kanskje i naborommet og lignende og fikk det med seg likevel. Anonymous poster hash: 0d42b...83e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå