Gå til innhold

Får man kjøpt bare bagdel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til emmaljunga city cross?

Anonymous poster hash: 7a796...e41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten understell?

Sjekk finn! Tror city crossen er en duovogn, altså at de ikke selger bare bag med understellet.

Anonymous poster hash: d0c4a...493

Skrevet

Men hvis du har en citycross, men mangler bag, så tror jeg du får kjøpt det. Jeg prøver å gi bort en bag, men ingen som vil ha. Ikke citycross bag da.

Anonymous poster hash: 2d392...264

Skrevet

Uten understell?

Sjekk finn! Tror city crossen er en duovogn, altså at de ikke selger bare bag med understellet.Anonymous poster hash: d0c4a...493

Men hvis du har en citycross, men mangler bag, så tror jeg du får kjøpt det. Jeg prøver å gi bort en bag, men ingen som vil ha. Ikke citycross bag da. Anonymous poster hash: 2d392...264

Jeg har understellet ja, trenger bare bagen...selger babyshop bare bag? Har sportsdelen og..men solgte jo bagen etter førstemann for vi skulle jo ikke ha fler ;)

Skrevet

Ja jeg tror de gjør det. Hvis det er en eldre modell, så passer bager fra andre typer Emmaljunga også. Jeg satte mondial bag på citycross-gikk fint. Hvor bor du? Kanskje du kan få min bag? Den er brun.

Skrevet

Jeg har 2013-modell. Akershus

Skrevet

Da passer den nok. I nærheten av Ski?

Skrevet

Ja, du får kjøpt løs bag til citycross😊 Gå inn på Emmaljunga sine sider, der får du full oversikt over hvilke farger som er på lager, samt leveringstid☺

Citycross selges som en ren sportsvogn, men man kan komplettere med en bag om man ønsker det.

Skrevet

Jeg som gir bort: det er uten kalesje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...