Luksusdyret Skrevet 25. juli 2015 #1 Skrevet 25. juli 2015 Ser at mange råder til å anskaffe hushjelp eller at mannen skal bekoste hushjelp. Men det verken løser problemet eller er bra for familieøkonomien? De fleste som har barn sammen, har felles økonomi. Vaskehjelp er ganske dyrt og helt unødvendig så lenge man har velfungerende frisk gubbe hjemme. Og gubben forblir like lat og slippe unna alt ansvar med hus og hjem. Hvorfor råd om hushjelp, er veldig nysgjerrig?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #2 Skrevet 25. juli 2015 Vi har vaskehjelp annenhver uke. Det er likevel MYE husarbeid som må gjøres utenom. Anonymous poster hash: ad297...fa9
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #3 Skrevet 25. juli 2015 For når ingenting annet nytter må man ty til de løsninger som fungerer før man klikker og går fra hverandre? Kanskje noen menn også ser hvor dyr latskapen deres blir og skjerper seg av den grunn? Er enig i at det ikke er noen optimal løsning, men som ellers i et samliv må man gi og ta og velge sine kamper og det er heldigvis ikke opp til hverken deg eller meg å styre hvordan andre lever livene og løser utfordringene sine. Vi har vel alle vårt? Anonymous poster hash: c489d...ed4
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #4 Skrevet 25. juli 2015 Med 3 barn under 6år så. Og en mann som jobber i overkant, så handler det ikke om å nekte. Men at jeg og han heller vil bruke tiden anderledes. Anonymous poster hash: 5e67c...f94
Luksusdyret Skrevet 25. juli 2015 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2015 Med 3 barn under 6år så. Og en mann som jobber i overkant, så handler det ikke om å nekte. Men at jeg og han heller vil bruke tiden anderledes. Anonymous poster hash: 5e67c...f94 Tråden var siktet på dem som har tid, men nekter å gjøre noe i huset. Hvorfor skal man ta penger fra familieøkonomien for å betale for latskap til den ene parten?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #6 Skrevet 28. juli 2015 Med 3 barn under 6år så. Og en mann som jobber i overkant, så handler det ikke om å nekte. Men at jeg og han heller vil bruke tiden anderledes. Anonymous poster hash: 5e67c...f94 Tråden var siktet på dem som har tid, men nekter å gjøre noe i huset. Hvorfor skal man ta penger fra familieøkonomien for å betale for latskap til den ene parten? Godt poeng, men det kan snues på: hvorfor skal man gjøre ubetalt arbeid, når man heller kan kjøpe tjenester og dermed frigjøre tid til betalt arbeid? Anonymous poster hash: 0b309...623
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå