Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #1 Skrevet 25. juli 2015 Det liker jeg ikke, toåringen kaller besteforeldre mamma. Og noen ganger meg for pappa. Noen ganger er det riktig, besteforeldre er besteforeldre og så er det mamma og pappa. Men er det normalt at de surrer sånn? Føler jeg bir sidestilt med besteforeldre, noe jeg IKKE ønsker Anonymous poster hash: 5ca01...d6c
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #2 Skrevet 25. juli 2015 Tror du overvurderer 2åringen og dens begrepsforståelse Anonymous poster hash: ebe26...ac9
mamma_bergen Skrevet 25. juli 2015 #3 Skrevet 25. juli 2015 Hehe, husker min kalte alle menn pappa en stund Vi var på senteret en dag med min far, og løp etter og ropte på pappa!😂Min far var så flau at han først prøvde å overse henne og late som at det ikke var han hun ropte etter Jeg tror det bare er litt forvirrende i begynnelsen for disse små, er mange titler å holde styr på
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #4 Skrevet 25. juli 2015 Sånn var min og, plutselig gikk det over Helt av seg selv. Anonymous poster hash: 6d385...039
*Miss Marple* Skrevet 25. juli 2015 #5 Skrevet 25. juli 2015 Hos oss var alle menn pappa ganske lenge. Det ble noen morsomme episoder med de eldste barna sine kompiser ikke alle tenåringer som takler det like godt når toåringen jubler 'pappa!!' Når de kommer inn i rommet. Det går over etterhvert, ikke noe å stresse med.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #6 Skrevet 25. juli 2015 Det er utrolig vanlig når de er små, men når de har to har de vel lært sånt? Anonymous poster hash: d5085...673
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #7 Skrevet 25. juli 2015 Det er utrolig vanlig når de er små, men når de har to har de vel lært sånt? Anonymous poster hash: d5085...673 Barn er små når de bare er 2 år Anonymous poster hash: ebe26...ac9
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #8 Skrevet 25. juli 2015 Tror det er ganske normalt i den alderen Mine 4 barn har alle hatt perioder der alle menn er pappaer og alle damer er mammaer. Tror det stemmer godt med at det var i 2 års alderen Anonymous poster hash: 5bcd4...530
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #9 Skrevet 25. juli 2015 Det er helt normalt og går over av seg selv! Bare husk på å bruk mamma om deg selv og bestemor el om bestemor osv. Anonymous poster hash: bba84...f85
februarprins2013 Skrevet 25. juli 2015 #10 Skrevet 25. juli 2015 min sier pappa til aboslutt alle, mye flauere hehe
EvilHukku Skrevet 25. juli 2015 #11 Skrevet 25. juli 2015 Mitt tantebarn på 1,5 kaller alle for mamma. Kassadamen var også mamma her om dagen. det er nokk noe som går over av seg selv tenker jeg
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #12 Skrevet 25. juli 2015 Nabojenta, som fyller to år i august, kaller de hun liker for mamma. Det til tross for at hun er ei pappajente (han hadde hele permisjonen, minus mors seks uker). Anonymous poster hash: ace03...6bb
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #13 Skrevet 25. juli 2015 Takk for svar godt det er helt normalt, da.. Anonymous poster hash: 5ca01...d6c
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #14 Skrevet 25. juli 2015 Hadde en sånn periode her også. Min stedatter kalte alle mamma en periode når hun var 2 år, det var null stress helt til noen hørte henne kalle meg det, da ble det nærmest atomkrig gitt Men hun kalte også faren sin for mamma, naboer og de fleste damer hun likte så det er nok veldig normalt og forbigående. I begynnelsen var vi desperate etter å rette på henne for å unngå konflikt, men det hjalp ingenting, den fasen gikk heldigvis fort over så det roet seg Anonymous poster hash: 8d766...ac4
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #15 Skrevet 25. juli 2015 Jeg har et barn på 2. Alle damer er mamma, alle menn er pappa, evnt farfar! Anonymous poster hash: f1f5d...219
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå