Gå til innhold

Jeg HATER at mannen spiller Playstation.. Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er 33 år gammel. Han benytter hver minste anledning til å trekke seg tilbake (alene) ned i kjellerstua for å spille Playstation. Er dette virkelig normal oppførsel fra er voksent menneske? Har gjør unna husarbeid og ærender så fort som overhode mulig slik at han får en halvtime til overs så han kan spille... Vi er bare hjemme i ferien for venter på fødsel (4 dager til termin), og han spiller vel 4-5 ganger i løpet av dagen. Irriterende. Har hatt besøk av nær familie nærmest konstant i tre uker (først svigermor, så min bror, nå mor, de er i fødselsberedskap og hjelper oss hele dagen med husarbeid og barnepass da BHG er feriestengt) og det er ikke snakk om å være sosial på kveldene sammen med oss. Kun spilling... Er det bare jeg som syntes at dette er stusselig?

Anonymous poster hash: f863b...7eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som han har et avhengighetsproblem:( Jeg hadde ihvertfall ikke orket å ha det sånn!

Skrevet

Jeg trornhan trenger fritiden, at det er hans form for rekreasjon. Han er kanskje utslitt? Introvert?

Anonymous poster hash: d57fd...e83

Skrevet

Spill med ham da :) Er jo kjempegøy. Spesielt sammen

Anonymous poster hash: d5034...c58
Skrevet

Ikke noe unormalt:) jeg hadde spilt sammen, utrolig kjekt. :)

Anonymous poster hash: 54b93...6d8

Skrevet

Mannen min er 33 år gammel. Han benytter hver minste anledning til å trekke seg tilbake (alene) ned i kjellerstua for å spille Playstation. Er dette virkelig normal oppførsel fra er voksent menneske? Har gjør unna husarbeid og ærender så fort som overhode mulig slik at han får en halvtime til overs så han kan spille... Vi er bare hjemme i ferien for venter på fødsel (4 dager til termin), og han spiller vel 4-5 ganger i løpet av dagen. Irriterende. Har hatt besøk av nær familie nærmest konstant i tre uker (først svigermor, så min bror, nå mor, de er i fødselsberedskap og hjelper oss hele dagen med husarbeid og barnepass da BHG er feriestengt) og det er ikke snakk om å være sosial på kveldene sammen med oss. Kun spilling... Er det bare jeg som syntes at dette er stusselig?

Anonymous poster hash: f863b...7eb

Begynner navnet hans på T ? 

Anonymous poster hash: 8972d...0cc

Skrevet

Helt topp, så kan jeg lese bok på solsengen😊

Anonymous poster hash: f3f1c...7b7

Skrevet

Er sånn her også, men problemet er at han ikke hjelper til i huset utenom... Vi får utrolig lite tid sammen fordi han heller vil spille, og jeg er den som gjør ALT i huset. Spør selvsagt om hjelp, men det får jeg ikke... Nå henger hele forholdet i en tynn tråd, og han skjønner ikke problemet :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...