Gå til innhold

Går de i liten avd. til året de blir 4?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en som ble to i år. Skal hun gå i liten avdeling til sommeren 2017? Og begynne i stor avdeling når hun er 4 år?

Anonymous poster hash: ffa59...07e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke når de blir 3 da? Det gjorde i alle fall min. Hun ble 3 år i oktober ifjor og begynte på storbarnsavdeling i august ifjor

Anonymous poster hash: 085f9...f1e
Skrevet

Min datter begynte å storavdeling høsten rett etter hun var fylt 3 år.

Anonymous poster hash: b4416...e5b
Skrevet

Det varierer. Stort sett begynner de på stor avdeling når de er 3, men det kommer an på barnegruppen som helhet. Min gutt gikk på småbarn til han var 4. Dette var på grunn av at det året han fylte 3, var det mange flere barn som skulle flytte over til stor avdeling, enn det var som skulle begynne på skolen. Det var derfor for lite plasser på stor avdeling.

Anonymous poster hash: 71eb0...e54

Skrevet

Ok.

Skrevet

Ok.

Takk, heter det!

Anonymous poster hash: 77f1b...275

Skrevet

Ok. Anonymous poster hash: ffa59...07e

Takk, heter det!Anonymous poster hash: 77f1b...275

Hva f&en feiler det deg, a?

Skrevet

Er da normal høflighet å takke for hjelpen vel??

Anonymous poster hash: 71eb0...e54

Skrevet (endret)

I vår barnehage flyttes de over på høsten det året de fyller tre. Så min unge var tre og et halvt, mens vennen var to og et halvt pga bursdag i desember.

Endret av n74
Skrevet

er 3 år her jeg bor, det året de er 3 år

Skrevet

Det kommer helt an på barnehagen og hvordan gruppene ser ut i det aktuelle året. Hos oss går noen over til storbarn allerede når de er 2

Anonymous poster hash: 57bb3...d9f
Skrevet

De flyttes over på stor avdeling de året de fyller 3år, stort sett på høsten. Så noen barn er fa 2år og noen er fylt 3. Dette er fordi barnehagen får mindre pengefordeling barna fra det året de fyller 3år, og dermed blir det fler barn pr. voksen. Noen barnehager utnytter dette for å tene penger og flytter feks barn som fyller to i desember over til stor avdeling i januar.

Skrevet

Her flyttes de over det året barnet fyller 3 år.

Skrevet

Varierer fra bhg til bhg, og kommune til kommune. Her går de over når de er 2 år, så når de er 4 år, alt i alt er det oppdelt i 3 avstengte avdelinger, hvor det er 2 grupper i hver av de fra 2-3 og 4-5.

Anonymous poster hash: 75e71...9b4
Skrevet

Gutten min gikk kun ett år på liten avd. Flyttet på stor når han var 2 1/2. Og kommer til å gå 4 år på stor avd. Forskjellig fra barnehage til barnehage. Barnet ditt skal nok ikke bytte avd om dere ikke har fått beskjed om det før sommeren

Anonymous poster hash: 26d88...47c

Skrevet

Det som feiler meg er at jeg synes det fantastisk frekt å spørre om hjelp, for så å svare ok. Fatter ikke at det går an en gang. At du synes det er noe feil med meg tar jeg i grunn som et kompliment, det er fint at du ser at det er forskjell på oss.

Anonymous poster hash: 77f1b...275

Skrevet

Her flyttes de over på høsten det året de fyller 3 år.

Jeg har barn født i januar og februar, så de var godt over 3,5 år, mens de som fyller på slutten av året ikke hadde fylt 3 enda.

Anonymous poster hash: 2c473...470

Skrevet

Her varierer det etter størrelse på barnekull. Frøkna mi ble to i mars og flytter opp til stor avdeling etter jul. Dette er for å få plass til to barn som har søkt plass fra januar.

Anonymous poster hash: b9ce8...20f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...