Gå til innhold

Målløs angående tilkommende svigerinne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bror har funnet seg et kvinnfolk. De er ikke offisielt sammen enda, men det ligger mer i luften enn bare gode venner. Denne dama er like gammel som min mann og de gikk i klasse sammen på videregående og i russetiden hadde de visstnok en ons. Det gjør meg ingenting det altså, vi har alle en fortid og en russetid bak oss. Problemet oppsto i går kveld. Broren min og denne frøkna kom over til oss, samt noen flere venner av oss. Vi hygget oss med vin og hadde det riktig så trivelig. Mannen min og bror gikk inn på kjøkkenet og plutselig bryter denne tilkommende svigerinne mi ut: tenk at du er gift med ****** han er jo ikke akkurat velutstyrt!

HVA?! Hun har jo rett, det er ingen monsterkuk der, men hva i alle dager er dette å poengtere foran mine venner og meg selv? Jeg blei helt satt ut... Sosiale antenner much...

Anonymous poster hash: 1b4f4...56b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva svarte du til det? 

Jeg ville sagt; "Størrelsen har ikke noe å si når han likevel stimulerer akkurat der jeg ønsker - g-punktsorgasmer kommer som vinden blåser når vi har sex".

Anonymous poster hash: 4a2eb...114
Skrevet

"Nei, klitten din er vel større, TRAKTORLESBE" :)

Anonymous poster hash: b7d80...7e5

Skrevet

Du skulle svart.

Sier du det?

Fikk inntrykk at det var du som var så vid og slapp. Flaks at du var så tørr for da ble det i det minste litt motstand.

Anonymous poster hash: deff0...31a

Skrevet

Hva svarte du til det? Jeg ville sagt; "Størrelsen har ikke noe å si når han likevel stimulerer akkurat der jeg ønsker - g-punktsorgasmer kommer som vinden blåser når vi har sex". Anonymous poster hash: 4a2eb...114

Jeg sa det bare som det var jeg: veldig spesiell ting å si "Marte".

Og så blei det litt rar stemning, jeg tror hun følte seg dum. Og jeg følte meg ille til mote, men det gikk over.

Jeg har jo ikke lyst til å invitere henne på festlige lag lenger da hun viser seg å være en løs kanon :P

Skrevet

Jeg ser jo at jeg skulle ha hatt noen av der friske damer her i øret, da kunne jeg jo få satt henne på plass.

Skrevet

Hadde sånn i forbifarten sagt til broder`n: "morsomt å tenke på at Marte har pult mannen min"

Anonymous poster hash: 896ce...806
Skrevet

Jeg ser jo at jeg skulle ha hatt noen av der friske damer her i øret, da kunne jeg jo få satt henne på plass. Anonymous poster hash: 1b4f4...56b

Å synke ned på hennes lave nivå er bare dumt. Du sa fra på en pen måte, med verdighet, og er den som kom best utav dette.

Skrevet

Jeg ser jo at jeg skulle ha hatt noen av der friske damer her i øret, da kunne jeg jo få satt henne på plass. Anonymous poster hash: 1b4f4...56b

Å synke ned på hennes lave nivå er bare dumt. Du sa fra på en pen måte, med verdighet, og er den som kom best utav dette.

Takk for det! Jeg er jo også kjent for å være rimelig diplomatisk så hadde ikke vært min stil å smelt på med noe juicy tilsvar. Men likevel hadde det føltes godt å satt henne litt ut også :P

Skrevet

En kommende svigerinne bæsja på leggen!

Dårlig forsøk på humor i alle fall... Hvor gammel er hun??

Om hun engang prøver å unnskylde seg så spør hvorfor hun sa det.

Trebger job ikke ha ligget med han?

Anonymous poster hash: a60ba...a40

Skrevet

Haha, enten er dette en spøk eller så må jo dama være lettere tilbakestående!!

Skrevet

Haha, enten er dette en spøk eller så må jo dama være lettere tilbakestående!!

Hi her

Tanken på en diagnose har slått meg. Maken til nedskrell. Men hun er søt også skjønner du, og egentlig veldig raus. Og temmelig sosialt avgrenset.

Skrevet

Men har hun å mannen din hatt sex?

Skrevet

Men har hun å mannen din hatt sex?Anonymous poster hash: a60ba...a40

Ja, for 15 år siden. I en russebuss.

Skrevet

Hva med å lese hi før du maser mer?

Anonymous poster hash: fa5e4...66a

Skrevet

Hva med å lese hi før du maser mer?Anonymous poster hash: fa5e4...66a

visstnok, kan bety så mangt. Om det kom fra henne så betyr ikke det at det var sant. Ville vite om mannen også sa det stemte.

Men heretter skal jeg spørre deg om tillatelse før jeg spør mer...

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Var hun veldig full, kanskje? Unnskylder ikke slik oppførsel, men kan kanskje forklare den?

Jeg hadde blitt veldig satt ut, men syns du reagerte veldig fint på det. Om hun ellers er søt og oppegående tenker jeg at hun har det kjipt i dag :P

Skrevet

Signerer denne. Hvis man svarer som en fjortis så fremstår man selv som lite voksen og ganske teit. HI gjorde rett.

Skrevet

Synes din reaksjon var langt bedre enn forslagene her, du viste henne at du ikke synker ned på hennes nivå, eller er der. Samtidig som du satte henne på plass :)

Anonymous poster hash: 47bc9...49b
Skrevet

"Nei, klitten din er vel større, TRAKTORLESBE" :)

Anonymous poster hash: b7d80...7e5

Traktorlesbe??? Hva har det med saken å gjøre???

Anonymous poster hash: e35b4...bdd

Skrevet

"Nei, klitten din er vel større, TRAKTORLESBE" :)Anonymous poster hash: b7d80...7e5

Traktorlesbe??? Hva har det med saken å gjøre??? Anonymous poster hash: e35b4...bdd
sikkert søstra til svigerinna dette...ut fra ordvalg..

Skrevet

"Nei, klitten din er vel større, TRAKTORLESBE" :)Anonymous poster hash: b7d80...7e5

Traktorlesbe??? Hva har det med saken å gjøre??? Anonymous poster hash: e35b4...bdd
sikkert søstra til svigerinna dette...ut fra ordvalg..

Stussa og på denne kommentaren. Omtrent på nivå med svgerinnas spørsmål.

Anonymous poster hash: 0bd74...87c

Skrevet

Hva svarte du til det? Jeg ville sagt; "Størrelsen har ikke noe å si når han likevel stimulerer akkurat der jeg ønsker - g-punktsorgasmer kommer som vinden blåser når vi har sex". Anonymous poster hash: 4a2eb...114

Jeg sa det bare som det var jeg: veldig spesiell ting å si "Marte".

Og så blei det litt rar stemning, jeg tror hun følte seg dum. Og jeg følte meg ille til mote, men det gikk over.

Jeg har jo ikke lyst til å invitere henne på festlige lag lenger da hun viser seg å være en løs kanon :P

Synes du taklet det veldig diplomatisk og passende. Ingen grunn til å synke ned på andres nivå. Man burde ikke forandre hvem man er pga hvordan andre er. Det er hvertfall min regel. 

Skrevet

"Den ville vel ikke vokse for deg" skulle du sagt ;)

Jada, det er å synke litt til hennes nivå men ser på det litt som å beskytte mannen din fra dritt slengingen hennes. Hadde ikke latt det passere, ikke alltid at å være passiv er det beste.

Skrevet

Hi her igjen

Det er jo en helt absurd ting å bare spy ut, men ja hun kan ha vært litt i overkant full og mistet dømmekraften ifb ned hva man bør og ikke si på veien.

Alt i alt irriterer det meg bare fordi hun egentlig er veldig flott og vi har hatt en god tone hele veien, men når det nå går opp for meg at hun faktisk av og til tenker på det lille samleie hun hadde med min mann for mange år siden og da i tillegg størrelsen på penisen hans så plager det meg litt.

Bare så det er sagt han har ikke liten penis, den er helt normal, den gjør nytten og vel så det, jeg er veldig fornøyd.

Mannen min og jeg er veldig åpne med hverandre og når vi fikk vite om min brors nye flamme og hvem hun var var det faktisk det første min mann sa. At han hadde hatt en runde med henne i russebussen da de var russ, men at det aldri hadd vært noe mer enn akkurat det verken før eller siden. Og at han hadde glemt hele dama.

Håper bare villaen glemme denne lille hendelsen også, men jeg kommer nok til å være litt på vakt fremover og det er jo ikke noe særlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...