Gå til innhold

Noen flere som må ta litt husarbeid i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner med å sette i gang en vask, fordele allerede brettet tøy på plassene sine, så blir det å ta av sengetøy på soverommet, og vaske badet!

Anonymous poster hash: f6e11...509

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husarbeid 24/7 her med minsten på ene armen🙈og 4 andre som springer rundt her....😂

Anonymous poster hash: 5fd78...dc2

Skrevet

Ja... og jeg gruer meg, sliter med å komme igang i dag kjenner jeg.

Anonymous poster hash: e989a...440

Skrevet

Jepp, må rydde kjøkken, gang og bad, samt støvsuge og vaske.

Anonymous poster hash: f1667...ec6

Skrevet

Gjør husarbeid når formen tillater det mao det blir nok litt i dag også.

Jeg har bare litt dårlig samvittighet for at jeg synes husarbeid er et ork når jeg egentlig burde være takknemlig for at jeg har et så flott sted å bo at jeg kan gjøre husarbeid og i tillegg burde jeg være takknemlig for at jeg har blitt såpass frisk at jeg kan gjøre husarbeidet selv.

Luksus på luksus så sitter jeg her å syter! Vel, nå går jeg å gjør litt husarbeid...

Anonymous poster hash: 97bec...20d

Skrevet

Må definitivt gjøre husarbeid... Gjorde en del i går også. Rydding i kofferter etter ferien må til. Husarbeid er liksom en evig runddans, kommer aldri helt i mål.

Anonymous poster hash: 0be12...50b

Skrevet

Må ta ganske mye husarbeid i dag. Har vært på akuttplassering hele uken og barnet har vært hjemme med barnevakten. Det vises ;)

Anonymous poster hash: 5a8d0...71a
Skrevet

Ja! Ferie her, så endelig har jeg tid og ork til å ta storrengjøring.

Anonymous poster hash: 377ef...c9d

Skrevet

Det lå jeg stort sett hver dag i en eller annen form! I dag er ikke unntak... 😁

Anonymous poster hash: e031e...461

Skrevet

skal vaske når faren skal ha samvær med sønnen :) i går nok jeg alle klærne ,vert en stund siden,siden jeg har vert på ferie og slikt :)

Skrevet

Hi her

Ble ferdig med deg jeg skrev. Må innom byen og handle litt tøy til barnehage- gutten min. Må fortsette med husarbeidet etterpå..

Skrevet

Hi her

Ble ferdig med deg jeg skrev. Må innom byen og handle litt tøy til barnehage- gutten min. Må fortsette med husarbeidet etterpå..

Mannen er visst ikke hjemme, så da blir det å ta kjøkkenet nå 😊

Skrevet

Noen, gjør det på søndager jeg. Deilig å starte ny uke med reint hus. Da skifter jeg på sengene, støvsuger hele huset, vasker gulvene og kjøkkenbenken, vasker begge badene og vaskerommet til slutt. Pleier å ta seks timer :) god trening det :)

Anonymous poster hash: 5cdab...3d3

Skrevet

Vasket alle gulvet her, 4 sov og 2 bad..

Tok et bad i går. Blir et i kveld.

Klær og oppvask er tatt.

Storhandling nå før bassenget kaller.

Anonymous poster hash: b99df...a87

Skrevet

noen=nope

Anonymous poster hash: 5cdab...3d3

Skrevet

Det tok vi i går, nå er det helg å da koser vi oss :-D

Anonymous poster hash: 13d4f...d78

Skrevet

Får ikke gjort en dritt!

Baby og to andre små. Gubben sover enn.

Burde hengt ut golvteppet og banket det, men det regner. Burde da støvsugd det, men det må gjøres flere timer før gubben kommer hjem ellers blir han hysterisk. (Påstår han ikke får puste)

Vaskerom i kjelleren. Kan ikke forlate unger aleine da de kverker hverandre eller finner på tull.

Så, det var den lørdagen.

Anonymous poster hash: 0c87f...195

Skrevet

Jeg gjør husarbeide hver dag..

Skrevet

Jeg gjør selvsagt husarbeid hver dag, men svarte på spørsmålet fordi jeg må gjøre ekstra mye i dag fordi jeg har jobbet mye denne uken, og har prøvd å finne på noe med barna når jeg ikke har vært på jobb. Sikkert flere av oss det har hopet seg litt opp for.

Anonymous poster hash: 0be12...50b

Skrevet

Tar hver dag, men tatt ekstra Idag pga omgangssyke igår 😷

Vasket kjøkken og stue, støvsuget, tørket støv, vasket klær og badet. Nå googler jeg for å finne ut hvordan dusjen blir skinnende ren!

Anonymous poster hash: 0300d...130

Skrevet

Hi her

Flere driftige damer her i dag 😊

Nå er kjøkkenet tatt. Da blir det å henge her som akkurat er vasket, sette på ny vask, og brette tøy som ble vasket i går. Nå er mannen hjemme igjen, så da blir det byen en tur etterpå. Håper at jeg fortsatt er i vaskemodus når jeg kommer hjem igjen.. Da blir det evt å støvsuge og vaske gulv!

Skrevet

Har støvsugd, skal tørke støv og vaske gulv. Badet er vasket og nå er det kaffepause før støvtørking og gulvvask. Driver med oppussing og det blir så bustete over alt. Gleder meg veldig til alt ekstra støvet og rotet blir borte 😀

Anonymous poster hash: 7f165...a3f

Skrevet

Gjør litt hver dag, for å fordele energien godt. (kronisk syk)

Så i dag har jeg tatt ut av oppvaskmaskina som gikk i går kveld, nå må jeg snart henge opp klærne, bare maskina blir ferdig, og etter ungene har lagt seg i kveld, så blir det å støvsuge gulvene i første etasje :)

Anonymous poster hash: 26805...f58
Skrevet

Gjør husarbeid hver dag... Men i dag håper jeg at jeg slipper! Mannen skulle rydde og vaske til jeg kom hjem!:) Er på jobb!

Anonymous poster hash: b8a99...d45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...