Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #1 Skrevet 25. juli 2015 Ekkelt. Jeg har veldig fin hud ellers, men etter å ha vokset i nesten et år (i salong) har plutselig hele underlivet (foran, ikke under) blitt full av "byller" som gjør vondt og som er fulle av verk og blod. Hva pokker gjør jeg for å bli kvitt? Er flink til å skrubbe jevnlig etter at jeg begynte å vokse, for å unngå inngrodde hår så jeg er usikker på om det kan være årsaken., Noen med erfaring eller peil på produkter som kan hjelpe? Anonymous poster hash: 7f73d...2cf
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #2 Skrevet 25. juli 2015 Kjøp krem mot inngrodde hår. Peel både før og etter voksing. Jeg gjorde alt dette, peelet hvertfall i ei uke etter voksing. Men det hjalp ikke. Og jeg har enda kviser, over et år siden jeg slutta å vokse meg :/ Anonymous poster hash: 7cf72...e4c
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #3 Skrevet 25. juli 2015 Eh...lege?! Er det betent må du antakelig ha antibiotika. Skyll med utvannet medisinsk grønbsåpe og lufttørk. Anonymous poster hash: ad21f...1d8
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #4 Skrevet 25. juli 2015 Eh...lege?! Er det betent må du antakelig ha antibiotika. Skyll med utvannet medisinsk grønbsåpe og lufttørk. Anonymous poster hash: ad21f...1d8 Oj, det hørtes jo veldig dramatisk ut. Noen andre som har opplevd dette? Var helt prikkfritt frem til for 6-7 uker siden. Anonymous poster hash: 7f73d...2cf
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #5 Skrevet 25. juli 2015 Eh...lege?! Er det betent må du antakelig ha antibiotika. Skyll med utvannet medisinsk grønbsåpe og lufttørk. Anonymous poster hash: ad21f...1d8 Oj, det hørtes jo veldig dramatisk ut. Noen andre som har opplevd dette? Var helt prikkfritt frem til for 6-7 uker siden. Anonymous poster hash: 7f73d...2cf Ja, jeg har hatt det to ganger i ungdommen pga barbering. Antakelig urent blad. Måtte ha antibiotika og det var dritvondt å sitte... Anonymous poster hash: ad21f...1d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå