Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #1 Skrevet 24. juli 2015 Ja ble overrasket av samboeren med rundt noe som føltes som 30 min i himmelen...på sofaen i sta. Jeg har jo et punkt inni der som har gitt med nytelse før, ikke bare klitt, men denne knappen greide vi enten ikke å finne, eller den er død. Uansett det var himmelsk! Problemet er at jeg er gravid og nå kjennes sparkene hennes liksom ...i kjedeveggen... Trodde først det var et bein på vei ut, men jeg er bare 22 uker og ingen blødning. Kan vi ha holdt på for hardt i kjeden? Barna var på rommet ved siden av så det var ikke som at det tok av heller.. Bare redd alle rotingen etter dette punktet ikke var så lurt.. Men peisen hans er jo større enn en finger. .. Bare jeg som er paranoid...ikke sant? Føler meg dum, flau og jah. . Anonymous poster hash: 3b105...b4d
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #2 Skrevet 24. juli 2015 Skjeden* Anonymous poster hash: eafcc...d03
aanonym Skrevet 24. juli 2015 #3 Skrevet 24. juli 2015 Det hender at beina stikker ned i kjeden, det er helt normalt. Babyen vil bare lufte tærne litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå