Gå til innhold

Hvorfor være så nedlatende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser stadig folk på Facebook som skriver om at de syns det er skrytete å legge ut bilder av sydenferier o.l, at det kan være like bra med campingferie osv. Selvfølgelig er det ok uansett! Hvorfor i pokker dette evige maset om at noen tror man er bedre enn andre? Man har vel en så bra ferie som man gjør det til eller? Har stort sett vært hjemme vi, men har hatt mange flotte opplevelser som vi også har delt på face. Hva er greia med disse som klager over andres ferier egentlig? Og hva er greia med å være opphengt i at noen tror de er bedre enn andre? Kan ikke folk bare like forskjellige aktiviteter og dele det de vil?

Anonymous poster hash: d5035...204

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sære folk du har i vennelista di da. 

Dette er en helt ukjent problemstilling for meg, og folk deler like gjerne bilder fra syden, camping og roadtrip til Sverige. Alt er nå vel godt nok? Folk velger jo selv den ferien de ønsker seg.

Kjipere å sitte høygravid og reisesyk hjemme.....

Anonymous poster hash: 97743...8e8
Skrevet

Helt ukjent problemstilling for meg også. På min venneliste har jeg folk som har hatt mange forskjellige ferier, inkl. hjemmeferie, og jeg har enda ikke sett noen som har kommet med negative kommentarer eller kommentarer om hva slags type ferie som er best eller dårligst.

Skrevet

Sære folk du har i vennelista di da. Dette er en helt ukjent problemstilling for meg, og folk deler like gjerne bilder fra syden, camping og roadtrip til Sverige. Alt er nå vel godt nok? Folk velger jo selv den ferien de ønsker seg. Kjipere å sitte høygravid og reisesyk hjemme..... Anonymous poster hash: 97743...8e8

Tja, nå har jeg et ganske variabelt klientell i vennelisten, men ser allikevel ofte dette. Syns bare det er leit at folk ikke kan få legge ut flotte øyeblikk.

Anonymous poster hash: d5035...204

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...