Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #1 Skrevet 24. juli 2015 Jeg mistet barnet mitt for 3 måneder siden. Jeg klarer ikke å jobbe, måten han døde på var så traumatisk at jeg ikke kan gjøre jobben min. Men legen har gitt meg en diagnose, psykisk ubalanse situasjonsbetinget. Kan ikke få sykepenger pga sorg. Hvordan kan denne diagnosen påvirke meg negativt i fremtiden? Jeg har lest om det i media at man ikke burde få psykiske diagnoser pga sorg fordi det kan påvirke negativt i fremtiden men jeg skjønner ikke hvordan? Det er jo ingen som har rett til å se journalen min.😞 Anonymous poster hash: c0ea3...e61
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #2 Skrevet 24. juli 2015 Det kan påvirke muligheten for uføreforsikring ihvertfall, de neste 10 årene kan du ikke tegne en uføreforsikring uten å få forbehold i den... Anonymous poster hash: 9a32f...dd9
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #3 Skrevet 24. juli 2015 Uff, så grusomt! Vil bare gi deg en stor, varm klem 💙😢❤️ Anonymous poster hash: a313c...cdf
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #4 Skrevet 24. juli 2015 Det kan påvirke muligheten for uføreforsikring ihvertfall, de neste 10 årene kan du ikke tegne en uføreforsikring uten å få forbehold i den... Anonymous poster hash: 9a32f...dd9 Ok. Det er ikke så ille når man uansett er oppi en sånn situasjon. Er det bare dette som påvirkes? Anonymous poster hash: c0ea3...e61
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #5 Skrevet 24. juli 2015 Uff, så grusomt! Vil bare gi deg en stor, varm klem 💙😢❤️ Anonymous poster hash: a313c...cdf Tusen takk 😢💙💙 Anonymous poster hash: c0ea3...e61
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #6 Skrevet 24. juli 2015 Kondolerer, dette må være tøft. Du har helt rett, dette er mellom legen din og deg ( og nav), og vil ikke påvirke fremtiden din. Prøv å ikke bekymre deg for det, bruk energien din på å komme deg på beina! Klem til deg Anonymous poster hash: aaa0d...593
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #7 Skrevet 24. juli 2015 Jeg vil ikke tro at det er så mye som påvirkes av denne diagnosen da det forklares med et tragisk dødsfall. Ikke bruk energi å tenke på dette hvertfall. Jeg mistet også min lille noen mnd etter fødsel og ble da sykemeldt. Tror ikke jeg ble gitt noen diagnose, men dette er 8 år siden. I mitt tilfelle ble jeg gravid rett etter og ble sykemeldt hele svangerskapet.. Føler med deg og vet hvordan sorgen din er nå, håpløshet, hjelpesløshet...men det blir bedre og levelig med tiden. Lykke til videre Anonymous poster hash: 81bc8...661
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #8 Skrevet 24. juli 2015 Jeg film også denne diagnosen for noen år siden pga helt andre ting som ikke kan måles med din sorg. Den har hvertfall ikke påvirket livet mitt på noe som helst måte i ettertid. Er jo ingen som har tilgang på journalen din med mindre du gir tillatelse. Anonymous poster hash: f7efd...ade
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #9 Skrevet 24. juli 2015 Kondolerer, dette må være tøft. Du har helt rett, dette er mellom legen din og deg ( og nav), og vil ikke påvirke fremtiden din. Prøv å ikke bekymre deg for det, bruk energien din på å komme deg på beina! Klem til deg Anonymous poster hash: aaa0d...593 Tusen takk 💙💙 Anonymous poster hash: c0ea3...e61
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #10 Skrevet 24. juli 2015 Jeg vil ikke tro at det er så mye som påvirkes av denne diagnosen da det forklares med et tragisk dødsfall. Ikke bruk energi å tenke på dette hvertfall. Jeg mistet også min lille noen mnd etter fødsel og ble da sykemeldt. Tror ikke jeg ble gitt noen diagnose, men dette er 8 år siden. I mitt tilfelle ble jeg gravid rett etter og ble sykemeldt hele svangerskapet.. Føler med deg og vet hvordan sorgen din er nå, håpløshet, hjelpesløshet...men det blir bedre og levelig med tiden. Lykke til videre Anonymous poster hash: 81bc8...661 Tusen takk💙 trist å høre om din lille også. Takk for at du delte dine erfaringer 💙 bra at det blir bedre med tiden for akkurat nå er det bare helt grusomt å leve😢😢 Anonymous poster hash: c0ea3...e61
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #11 Skrevet 24. juli 2015 Jeg film også denne diagnosen for noen år siden pga helt andre ting som ikke kan måles med din sorg. Den har hvertfall ikke påvirket livet mitt på noe som helst måte i ettertid. Er jo ingen som har tilgang på journalen din med mindre du gir tillatelse. Anonymous poster hash: f7efd...ade Tusen takk for at du delte💙 godt å høre at det ikke påvirker noe i etterkant. Anonymous poster hash: c0ea3...e61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå