Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #1 Skrevet 24. juli 2015 Det er vel flere år siden både mann og barn var bortreist samtidig. Så nå sitter jeg her alene med dyra og prøver å slappe av. Det kjøpe er at ingen av venninnene mine hadde mulighet til å treffes denne helgen så den blir relativ ensom. Vurderer nesten å ta en flaske vin i morgen og stikke ut å sjekke bylivet. Teit eller kunne noen av dere funnet på det samme? Anonymous poster hash: 87a25...cdb
Iiiiik Skrevet 24. juli 2015 #2 Skrevet 24. juli 2015 Jeg ville kost meg hjemme. God mat, gjerne et glass vin, en film mannen ikke ville sett, beina på bordet og nytt at ingen brydde seg.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #3 Skrevet 24. juli 2015 Jeg ville kost meg hjemme. God mat, gjerne et glass vin, en film mannen ikke ville sett, beina på bordet og nytt at ingen brydde seg. Det er det jeg har gjort ikveld 😊😊 har ikke ro til å sitte hjemme i morgen kveld også h.i Anonymous poster hash: 87a25...cdb
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #4 Skrevet 24. juli 2015 Hva vil du oppnå med en kveld på byen? Få komplimenter og bekreftelse på deg selv? Utsette deg for fristelse? Nye venner? Hva er motivet ditt? Anonymous poster hash: 22a89...02f
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #5 Skrevet 24. juli 2015 Samme her! Første helg alene hjemme på 6 år! Jeg sitter med et glass champis da... Ingen som kunne møte meg heller, men jeg synes det er greit. Hadde uansett ikke vært aktuelt for meg med en tur på byen, sluttet å gå ut for en mannsalder siden! 😋 Som femåringen sa til meg i dag: kos deg alene hjemme mamma! Og ikke drikk for mye cola! 😄 Anonymous poster hash: c4a0f...7d2
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #6 Skrevet 24. juli 2015 Hva vil du oppnå med en kveld på byen? Få komplimenter og bekreftelse på deg selv? Utsette deg for fristelse? Nye venner? Hva er motivet ditt?Anonymous poster hash: 22a89...02f Jøss, du har jammen et merkelig syn på å gå på byen!!! Hva med å treffe folk, kanskje danse og ha det gøy? På seg selv kjenner man andre kanskje? Anonymous poster hash: 9e177...df4
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #7 Skrevet 24. juli 2015 Hva vil du oppnå med en kveld på byen? Få komplimenter og bekreftelse på deg selv? Utsette deg for fristelse? Nye venner? Hva er motivet ditt? Anonymous poster hash: 22a89...02f Motivet mitt er å ta noen glass,snakke med folk og ha en hyggelig kveld 😊 Er glad i å være ute å lufte håret litt noe jeg Gjør en gang annenhver mnd kanskje. Så å dra ut imorgen utsetter meg ikke for mer fristelse enn jeg er vant med. H.i Anonymous poster hash: 87a25...cdb
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #8 Skrevet 24. juli 2015 Hva vil du oppnå med en kveld på byen? Få komplimenter og bekreftelse på deg selv? Utsette deg for fristelse? Nye venner? Hva er motivet ditt?Anonymous poster hash: 22a89...02f Jøss, du har jammen et merkelig syn på å gå på byen!!! Hva med å treffe folk, kanskje danse og ha det gøy? På seg selv kjenner man andre kanskje? Anonymous poster hash: 9e177...df4 Dette var bare spm om du ikke la merke til det. Jeg har ikke kommet med en eneste meningsytring. Anonymous poster hash: 22a89...02f
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #9 Skrevet 24. juli 2015 Hva vil du oppnå med en kveld på byen? Få komplimenter og bekreftelse på deg selv? Utsette deg for fristelse? Nye venner? Hva er motivet ditt? Anonymous poster hash: 22a89...02f Motivet mitt er å ta noen glass,snakke med folk og ha en hyggelig kveld 😊 Er glad i å være ute å lufte håret litt noe jeg Gjør en gang annenhver mnd kanskje. Så å dra ut imorgen utsetter meg ikke for mer fristelse enn jeg er vant med. H.i Anonymous poster hash: 87a25...cdb Da syntes jeg du skal ta deg en tur utpå byen og nyte livet. Kos deg. Ikke teit, bare gøy. Anonymous poster hash: 22a89...02f
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 24. juli 2015 #10 Skrevet 24. juli 2015 Jeg kunne fint ha funnet på å ta meg en tur på byen 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå