Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #1 Skrevet 24. juli 2015 Jeg er under 25. Vil reise til "syden" men har ingen å reise med.... er også litt redd av meg... Vet rett og slett ikke om jeg tørr. Noen sider som det går ann å ordne reisefølge?? Anonymous poster hash: ab5a6...d8b
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #2 Skrevet 24. juli 2015 Det finnes slike turer for single. Problemet er ofte at de er ganske dyre, selv om jeg har inntrykk at folk er fornøyde. Jeg husker ikke navn lenger, men søker du singelreiser så tror jeg du finner noe. Jeg har reist alene til syden, men er en del eldre enn deg. Det jeg har gjort er å bestille hotell utenfor de typiske festområdene. Har gjerne valgt et hotell som har kort vei til strand og jeg har bestilt halv- eller helpensjon. Som regel halvpensjon. Da har jeg spist frokost og middag på hotellet. Slik slipper jeg å dra ut på kveldene alene (tenker sikkerhet - kanskje enda viktigere for deg som er yngre). Hvis jeg har blitt kjent med andre reisende, eller er litt kjent i området og det er kort vei å gå i trygt område, så har jeg byttet dagens middag til lunsj i stedenfor, og spist ute på kvelden. Jeg har søkt ro og fred og masse sol når jeg har reist alene, så har ikke vært ute etter å feste. Anonymous poster hash: 0aeb5...8ef
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 24. juli 2015 #3 Skrevet 24. juli 2015 Reis og kos deg 😊 Det er ikke noe farligere i syden enn i Norge.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #4 Skrevet 24. juli 2015 Er ikke singel heller, men min andre halvdel kan ikke reise.. :/ Smarte valg du har tatt der. Ikke farligere kanskje, men litt skummelt imed det er nytt sted. Annet språk osv Anonymous poster hash: ab5a6...d8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå