Gå til innhold

Sover deres 2 åringer gjennom natten hver natt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: dafaa...a0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, bortsett fra når hun er syk så sover hun hele natten igjennom.

Anonymous poster hash: 3b273...899

Skrevet

Han gjorde ikke det da han var akkurat 2 nei, men nå gjør han for det meste det (2,5 år). Han kan våkne en gang for natten (maks to) 1-2 netter i uka.

Skrevet

Ja. Stort sett. Han har noen oppvåkninger innimellom. Hvis det er en periode der det skjer noe spesielt (da han fikk søsken, begynte i bhg, da vi flytta, når han er syk eller det har vært en litt krevende dag), så gir det seg ofte utslag i søvn. At han våkner på natta og vil ha smokk eller gråter eller sånne ting, men normalen er han stort sett sover fra 19 - 06, og sånn har det vært siden han var rundt året.

Anonymous poster hash: a5bdc...caa

Skrevet

Ja. Vi brukte ferbermetoden da han var 5 uker og har sovet natten gjennom siden.

Anonymous poster hash: e759d...033

Skrevet

Ja. Vi brukte ferbermetoden da han var 5 uker og har sovet natten gjennom siden.

Jeg håper inderlig at du troller.

Dessverre er det nok stor sjans for at det er sant.

For å svare på det du spurte om, så begynte min å sove gjennom hele natta fra 2årsdagen.

Undersøkelser har forøvrig vist at 50% av alle 2åringer våkner opp i løpet av natta. Likevel regnes det som unormalt at 2åringer våkner opp.

Forstå det den som kan at 50% kan være unormale. Jeg som har master i statistikk forstår ikke hvordan halvparten kan være forskjellig fra normalen..

Anonymous poster hash: d627b...ee6

Skrevet

Alle mine tre har stort sett sovet natten gjennom fra ett års alder.

Anonymous poster hash: 26a84...57d

Skrevet

Ja, gjorde det fra året ca. Er nå snart fire, det som nå vekker han noen netter nå er behovet for dobesøk.

Anonymous poster hash: 4d444...d77

Skrevet

Ja, sover gjennom natten dersom hun ikke er syk o.l.. 

Anonymous poster hash: f77bb...6db
Skrevet

2 år og 3 mnd da hun for første gang sov natta gjennom. Er nå 2,5 år og sover natta gjennom kanskje en gang i uka. Har 1-2 oppvåkninger (maks noen minutter, ikke lengre nattevåk). Men nok til å avbryte min søvn siden hun gråter.

Anonymous poster hash: e853a...a1d

Skrevet

Jeg håper inderlig at du troller.

Dessverre er det nok stor sjans for at det er sant.

For å svare på det du spurte om, så begynte min å sove gjennom hele natta fra 2årsdagen.

Undersøkelser har forøvrig vist at 50% av alle 2åringer våkner opp i løpet av natta. Likevel regnes det som unormalt at 2åringer våkner opp.

Forstå det den som kan at 50% kan være unormale. Jeg som har master i statistikk forstår ikke hvordan halvparten kan være forskjellig fra normalen..

Anonymous poster hash: d627b...ee6

Det de mener er kanskje at 50% ikke er skada/unormale barn, men at 50% har skadelige rutiner?

Anonymous poster hash: a5bdc...caa

Skrevet

Ja, det gjorde de.

Har 4 barn, alle har sovet natta gjennom fra vi sluttet med nattamming en gang mellom 10 og 15 mnd.

Anonymous poster hash: 74703...658
Skrevet

Nei. Var 2,5 da han begynte å sove natta igjennom til tider, men har fortsatt flere dager i uka der han vpkber flere turer.

Anonymous poster hash: 5ef6a...000

Skrevet

Tre av ungene sov natten igjennom fra 6 ukers alder, men han siste var et sant mareritt frem til 2 års alder. Og nå når han er 3 år, så sover han brått 14 timer i slengen og er en orntlig kosegutt som liker seg i sengen :)

Skrevet

Sov natten gjennom fra 2 måneder til ca 17 måneder - da begynte hun å våkne utallige ganger per natt. I et halvt år var det rene marerittet. Det andre halvåret var bedre, men fremdeles hadde hun perioder med våkentid på natt og flere oppvåkninger, men hun hadde også mer sykdom (=våken). I sommer, to og et halvt år gammel, har hun hatt noe sykdom og ekstra mange oppvåkninger på natt generelt. Men hun fikk et nytt søsken i sommer, så tenker kanskje det er grunnen.

Anonymous poster hash: a67bb...928
Skrevet

Sov igjennom natta fra 7 mnd og frem til 2.5 år. Begynte da å våkne og komme inn til oss...

Skrevet

Nesten hver natt, noen ganger skriker hun i et halvt minutt midt på natta, så blir det stilt og sover videre.

I natt var hun lys våken og superblid fra kl 2 - 4, sang og lo og pratet, lå da sammen med meg. Aldri skjedd før at hun har vært våken så lenge på natta.

Anonymous poster hash: a2988...41e

Skrevet

Har en på 3,5 år som enda ikke sover hele natten. Han er heldigvis ikke ordentlig, men han sniker seg inn i vår seng hver natt.

Anonymous poster hash: f66ce...ce5

Skrevet

Har en på 3,5 år som enda ikke sover hele natten. Han er heldigvis ikke ordentlig, men han sniker seg inn i vår seng hver natt.Anonymous poster hash: f66ce...ce5

Ordentlig våken skulle det stå :)

Anonymous poster hash: f66ce...ce5

Skrevet

Nei. Ammes 2-4 ganger per natt.

Anonymous poster hash: ffd3c...54a

Skrevet

min sov hele nattan fra 6 uker alder frem til 20 mnd alder, fra 20mnd alder og frem til nå 2,5 år kommer han inn til meg hver eneste natt,men de er små kun en gang,så synes det er helt greit :), er ikke hver natt,men ofte

Skrevet

Ja, men det er ikke så fryktelig lenge siden han våknet en gang hver natt, han er 2,5 nå, og har vel sovet hele natta i et par måneder.

Jeg ser fortsatt på det som en luksus å få en hel natts søvn, og våkner ofte av meg selv sånn i halv totida og lurer på om ingen skal vekke meg snart.

Skrevet

Min er 3 år og sover fortsatt ikke natten igjennom...

Anonymous poster hash: ad504...9a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...