Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #1 Skrevet 24. juli 2015 Vi har bare vært på hytta til mine foreldre. Vi skulle til dyreparken, men det ble dødsfall i familien og resten av ferien har barna vært syke. Det er to uker igjen av ferien vår og nå har vi heller fått oss en liten kattunge som barna elsker. Så reiser vi heller en tur til høsten. Har stram økonomi også så kanskje like så greit. Får en følelse av at mine foreldre synes det er litt stusselig da, de spør hele tiden om barna bryr seg om at de blir uten noe ferietur. Anonymous poster hash: 3639a...141
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #2 Skrevet 24. juli 2015 Å være på hytta er da ferie det! Vi har bare vært hjemme til nå, ingen hytte engang Men vi skal en tur til Legoland før skolestart i August da... Anonymous poster hash: 9fa32...c4d
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #3 Skrevet 24. juli 2015 Hadde digga muligheten til hyttetur har ikke hytte nemmli! Vi har bare vært hjemme fordi jeg er gravid og sliter med hyperemesis... Men, familien koser seg fordi. Anonymous poster hash: 4018f...c4c
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #4 Skrevet 24. juli 2015 Bor i Spania så ser ikke poenget i å dra noe sted. Barna har hatt 3 uker med familie i Norge. Nå har vi 3 uker i bassenget. Anonymous poster hash: 2564b...c2c
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #5 Skrevet 24. juli 2015 Vi har ikke det :-) Barna et 1 og 3 år. Anonymous poster hash: 046ff...949
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #6 Skrevet 24. juli 2015 Vi reiser aldri på ferie, men tar et par overnattinger hos svigermor, det føles som ferie for ungene Anonymous poster hash: 549f1...c96
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #7 Skrevet 24. juli 2015 Vi har bare vært på hytta til mine foreldre. Vi skulle til dyreparken, men det ble dødsfall i familien og resten av ferien har barna vært syke. Det er to uker igjen av ferien vår og nå har vi heller fått oss en liten kattunge som barna elsker. Så reiser vi heller en tur til høsten. Har stram økonomi også så kanskje like så greit. Får en følelse av at mine foreldre synes det er litt stusselig da, de spør hele tiden om barna bryr seg om at de blir uten noe ferietur. Anonymous poster hash: 3639a...141 Tur på hytta tenker jeg på som ferietur 😉 vi har bare vært hjemme vi. Ikke pga økonomi, men fordi det er deilig å slappe av å ha fri. Grøsser bare ved tanken på små barn i bil eller på fly. Den slags sparer jeg gjerne til vinterstid når belønningen for alt strevet er å slippe bobledresser og ullundertøy... Anonymous poster hash: 57677...e38
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #8 Skrevet 24. juli 2015 Jeg har ikke hatt mer enn totalt 5 feriedagene om sommeren de siste 23 årene. Sier seg selv at det har blitt få feriereiser av det. Heldig vis bor jeg sån til at jeg kan gå til stranda for å ta et bad om kvelden, løpe på myke stier, plukke sopp og bær i nærheten, shoppe alt jeg trenger 10 minutters gange hjemmefra og ikke minst har jeg et hus og en hage der jeg trives utmerked. Jeg savner egentlig ikke å reise på ferie om sommeren. Anonymous poster hash: e0430...54b
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #9 Skrevet 24. juli 2015 Vi skal bare være hjemme og nyte lillesøster som er to uker Storesøster er bare 1,5 år, så hun bryr seg heller ikke om å reise noen annen plass enn lekeplassen Anonymous poster hash: b70d8...e5b
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #10 Skrevet 24. juli 2015 Har bare vært hjemme i sommer. Jeg lengter sårt etter sol, varme og ei strand, og føler på et behov for å reise nå. Men nå er jeg dagsventende, så kommer meg ingen plass. Kanskje det blir en tur i oktober om det passer seg slik. Anonymous poster hash: 2640b...40e
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #11 Skrevet 26. juli 2015 Ja, men dårlig vær på hytta også. Men foreldrene mine har båt der og brygge så har kjørt båt og fisket. Barna elsker det, skulle bare vært der lenger og finere vær. Vi får reise dit en tur igjen. Nå som vi er hjemme sier 4-åringen at hun savner barnehagen og 6-åringen kjeder seg noe enormt. De fleste er på ferie så blir ikke så mye besøk heller. HI Anonymous poster hash: 3639a...141
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå