Gå til innhold

Forstoppelse...:(


MN83

Anbefalte innlegg

Hei beste jenter.

 

Som noen av dere vet er jeg på ferie med familien min. Vi er på en Gudsforlatt plass og har lite tilgang til andre ting enn det hotellet tilbyr... Som vanlig er det mat som ikke er så likt det vi har hjemme.

Noe som har ført til at magen har stoppet helt opp! Ikveld da vi hadde spist middag og vi var på vei til rommet fikk jeg sterke smerter i magen. Jeg får ikke til å gå på do, men jeg fikk til å spy! Etter masse kramper og smerter fikk jeg til litt. Men fremdeles er magen som en ballong! Smertene har gitt seg, men er jo fortsatt usikker på dette!

Hadde det samme når jeg var gravid i uke 9 med gutten min. Så det er kanskje slik kroppen min er. Da ble jeg hentet med ambulanse å kjørt rett til sykhuset, men de gjorde ikke noe annet enn å sette intravenøst på meg og en dagen hvile. Siden dette er på en "øde" øy vet jeg ikke om jeg ønsker å styre så mye med lege og eventuelt sykehus iom at jeg ikke har vondt mer...

Blæææææ dette er noe skikkelig dritt! Trenger ikke å være anonym da dette er et relativt vanlig fenomen blant oss gravide:)

Endret av MN83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel ganske vanlig med forstoppelse i graviditet. Kanskje det fins et apotek hvor de har stilkpille for forstoppelse? Drikk mye vann, prøv å få i deg litt fiber og prøv å vær litt i aktivitet! Så håper jeg det ordner seg raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Ingen apoteket som vi har sett, men får høre med de som jobber her. Jeg skal bøtte ned vann, så får jeg heller stå opp 4 ganger om natta for å tisse😂

Jeg har fått tak i knekkebrød, og jeg spiste X antall svisker til frokost uten hell...

Men i morgen blir det tørre knekkebrød og flere liter med vann! Om formen tillater det så kan jeg ta meg en tur på mølla når jeg våkner🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å fortsette med svisker også, men viktig å drikke mye ved siden av :) forstoppelse er vondt, fikk det i Thailand i mars :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...