Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #1 Skrevet 24. juli 2015 Når alle lugarene er betalt for så kan de tjene penger på stolene? Men når det er ledige lugarene er det OBLIGATORISK med lugar på nattestilinger? (Bergen-Hirtshals) Er ikke interessert i lugar, liker ikke lugar. Det er jo lugarene som koster, frakten er jo ikke dyr. Jeg skal ikke i noe lugar! Smakløst å behandle kundene slik. Tvinge på oss et dyrt produkt vi ikke vil ha! Anonymous poster hash: d2c98...125
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #2 Skrevet 24. juli 2015 Fikk nå bestille stol både tur/retur i sommer.. Tenk småbarnsfamilier da, som må ut med 2-3000 for overfarten..hver vei.. Anonymous poster hash: 4edc8...632
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #3 Skrevet 24. juli 2015 Og ellers på året Anonymous poster hash: 4edc8...632
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #4 Skrevet 24. juli 2015 Det er jo virkelig ingen tvang å benytte seg av tjenestene deres... Anonymous poster hash: f7a5c...3ea
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #5 Skrevet 24. juli 2015 Det er jo virkelig ingen tvang å benytte seg av tjenestene deres... Anonymous poster hash: f7a5c...3ea Klart ikke, men for noen er det sikkert ikke bare bare å kjøre i timesvis til neste selskap Anonymous poster hash: 4edc8...632
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #6 Skrevet 24. juli 2015 Nei, ingen tvang. Har alltid kjørt sørpå og østover for å ta danskebåten jeg. Delvis fordi jeg hater selve overfarten, 18 timer er lenge det, men mest fordi jeg hater lugarene. Får klaus bare av tanken. Men hadde muligheten til stol vært fra Bergen annet enn etter lugarene er oppbestillt hadde vi nok reist fra Bergen. Vet andre som tenker likedan 😀 Anonymous poster hash: d2c98...125
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå