Gå til innhold

hva blir lørdagskosen/middagen i dag da? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal lage kyllingfile, sursøt saus og ris nam nam :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fredag...

Anonymous poster hash: 86c2a...773

Skrevet

*fnis*

Fredagskosen i dag blir i hvert fall hjemmelaget lasagne med urtebaguetter

Anonymous poster hash: 96abe...50b
Skrevet

haha det er sant, uff dagene går surr i ferien :) fredagmiddag/kosen da :)

Skrevet

Laks, byggris og agurksalat

Anonymous poster hash: 00977...df4

Skrevet

Her blir det marinert kalkunbryst, med salat og pasta i cheddarost saus ;) Med en goood rødvin til :P

Anonymous poster hash: 35e23...637
Skrevet

Vi hadde kjøttkaker til middag, og nå har jeg FORSPIST meg på bananmuffins, var så lenge siden jeg hadde bakt noe, og minstemann og jeg var alene i dag, så tenkte det var hyggelig. Nå er jeg slakt på sofaen og magen står rett ut!

Anonymous poster hash: 8e73b...a35

Skrevet

Her blir det marinert kalkunbryst, med salat og pasta i cheddarost saus ;) Med en goood rødvin til :P

Cheddaaar <3 Har du laget ostesaus av Old El Paso sin ostedipp? Helt perfekt til mac&cheese!

Skrevet

Cheddaaar <3 Har du laget ostesaus av Old El Paso sin ostedipp? Helt perfekt til mac&cheese!

Er den som blir laget i kveld ;) hehe

Pleide å lage selv, helt til ei venninne introduserte meg for den, sykt god :o (greit man ikke spiser det for ofte) ;)

Skrevet

Grandiosa.

Må legge oss tidlig - vi reiser til Kroatia på ferie i natt. Glede!

Anonymous poster hash: 149fc...d24

Skrevet

Her blir det marinert kalkunbryst, med salat og pasta i cheddarost saus ;) Med en goood rødvin til :PAnonymous poster hash: 35e23...637

Cheddaaar <3 Har du laget ostesaus av Old El Paso sin ostedipp? Helt perfekt til mac&cheese!Anonymous poster hash: 96abe...50b

Er den som blir laget i kveld ;) hehePleide å lage selv, helt til ei venninne introduserte meg for den, sykt god :o (greit man ikke spiser det for ofte) ;)Anonymous poster hash: 35e23...637

Hvordan lager du den ostesausen? Må jo prøves, men synes den dippen er hakket for salt for meg som bare dip til tortilla..

Skrevet

Her blir det marinert kalkunbryst, med salat og pasta i cheddarost saus ;) Med en goood rødvin til :PAnonymous poster hash: 35e23...637

Cheddaaar <3 Har du laget ostesaus av Old El Paso sin ostedipp? Helt perfekt til mac&cheese!Anonymous poster hash: 96abe...50b
Er den som blir laget i kveld ;) hehePleide å lage selv, helt til ei venninne introduserte meg for den, sykt god :o (greit man ikke spiser det for ofte) ;)Anonymous poster hash: 35e23...637

Hvordan lager du den ostesausen? Må jo prøves, men synes den dippen er hakket for salt for meg som bare dip til tortilla..

2 dl melk

1 ts hvitløksfedd (finhakket)

2 ts dijonsennep

200 g cheddarost revet

1 ts soyasaus.

Salt og pepper

Kok opp melka med hvitløken i, visp inn litt og litt av den revede osten, så det får smelte, tilsett dijonsennep og soyasaus, smak til med salt og pepper.

Lar den små koke til den har den konsistensen jeg vil ha

Skrevet

Masse god grillmat, jordbær til dessert 😊

Anonymous poster hash: 40c6a...f06

Skrevet

Sushi!!

Anonymous poster hash: a0e22...203

Skrevet

Vi hadde kjøttkaker til middag, og nå har jeg FORSPIST meg på bananmuffins, var så lenge siden jeg hadde bakt noe, og minstemann og jeg var alene i dag, så tenkte det var hyggelig. Nå er jeg slakt på sofaen og magen står rett ut!

banan muffins hørtes ille godt ut :)

Skrevet

Her ble det rå pølser (stekt selvfølgelig), spaghetti, brokkoli og pastasaus. Var helt ok.

Anonymous poster hash: 40ab7...5f6

Skrevet

Reker

Anonymous poster hash: e6398...0a8

Skrevet

Det var det! Med mørk sjokolade... mmmm , men fortsatt mett!

Skrevet

Det var det! Med mørk sjokolade... mmmm , men fortsatt mett!

nam :)

Skrevet

Joghurt med jordbær i :P Er alene hjemme og gidder rett og slett ikke å lage noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...