Utålmodigemeg Skrevet 24. juli 2015 #1 Skrevet 24. juli 2015 Noen som har hatt 5 sa/ma etterhverandre, men fått en lykkelig slutt? Gladhistorier ønskes
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #2 Skrevet 24. juli 2015 Uff, stakkars deg. Sender deg en klem <3 Anonymous poster hash: 1f635...b6e
FrkKværner Skrevet 24. juli 2015 #3 Skrevet 24. juli 2015 Jeg har ikke hatt det selv, men min venninnes venninne hadde 6 eller 7stk. Hun var på utredning for habituell abort men de ga henne opp rett og slett. Legene fant ingen årsak til alle abortene å sa de ikke kunne hjelpe henne. Etter tips fra vår felles venninne gikk hun til en privat lege som var redningen. Han sa at hun fikk en blodpropp i livmoren å at hun måtte gi beskjed til han så fort hun fikk positiv test neste gang. Hun ble gravid igjen, ringte legen å ble for første gang satt på blodfortynnende medisiner resten av svangerskapet. Datteren er nå 3år. Min mor hadde forresten 5-6 MA/sa før hun fikk min bror.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #4 Skrevet 24. juli 2015 Kjedelig å høre Men om du trenger en solskinnshistorie, tror jeg at jeg kvalifiserer for å svare her i dag. Jeg har hatt: 3 sa, 3 exu, 1 ma (ivf tvillinger), så en ny exu. Jeg har på 10 år fått 4 diagnoser, blitt operert 3 ganger (+ hysteroskopi osv), fjernet begge egglederene og hatt 6 ivf-ferskforsøk. Likevel er jeg dagsventende med en frisk, flott, gjennomsnittlig baby. Termin er nøyaktig 10 år etter at vi ble prøverer. Jordmor kommenterer at det er høy trivselsfaktor i magen, og svangerskapet har vært en drøm! Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Jeg vil ønske deg all hell og lykke som videre prøver. Jeg håper av hele meg at du når målet ditt en dag! Anonymous poster hash: d93a0...63e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå