Gå til innhold

Cruise i karibien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med å ta et 7-11 dagers cruise i middelhavet? Anbefales det?

Vi er usikre. Vi har lyst fordi vi elsker å se mer enn ett sted når vi er på ferie, samtidig er vi redd for å havne midt i pensjonist-fella :) hehe

Anonymous poster hash: a907c...b92
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Karibien eller middelhavet?

Anonymous poster hash: e1bc7...6ef

Skrevet

Karibien. Gikk litt fort der. har kikket på begge deler idag.

Jamaica, Barbados, Mexico er steder vi kunne tenkt oss :)

Skrevet

Sjekk om noen disneybåter er i området, om dere har barn med.

Anonymous poster hash: e1bc7...6ef

Skrevet

Har vært i både karibien og middelhavet på cruise. Vi liker cruiseferie svært godt 👍

Skrevet

Ja, og jeg synes cruise er et mareritt, så jeg telte timene til hjemreise. Dersom dere er glad i båtferier, og synes at 7-8 timer i hver havn er fint og flott, kommer dere sikker til å stortrives.

Skrevet

Ja, og jeg synes cruise er et mareritt, så jeg telte timene til hjemreise. Dersom dere er glad i båtferier, og synes at 7-8 timer i hver havn er fint og flott, kommer dere sikker til å stortrives.

Det er interessant hvor forskjellige vi er. Vil du utdype hvorfor du synes det er et mareritt?
Skrevet

Ja vi er rastløse samtidig som vi er glad i varmen, men vi kan ikke ligge å sole oss ved bassenget i flere timer, da kjeder vi oss ihjel. Vi må rundt å se på ting og oppleve nye steder, derfor tenker jeg at cruise hvor vi besøker mange forskjellige steder er midt i blinken for oss.

Vi har planer om å reise uten barn i første omgang.

Skrevet

Det er interessant hvor forskjellige vi er. Vil du utdype hvorfor du synes det er et mareritt?

Synes det er klaustrofobisk, selv om båtene er enorme. Maten er middelmådig, og så er det et eller annet ved spis så mye du vil - når du vil - hele tiden, som er litt frastøtende. Som paret ved siden av oss, som den siste kvelden bestilte en av hver dessert på menyen, bare for å ta en bit av hver. Greit at det er gratis, men holdningen er kvalmende.

Ellers synes jeg servitørene er masete, alt for å få en god karakter mot slutten av oppholdet. Stoppene er for korte, og det blir bare masete. Turer som arrangeres er et mareritt, synes jeg, og de vi var med på, var ikke særlig imponerende.

Kjedelige shoppingmuligheter (ok, det visste jeg jo), fæl underholdning. Jada, du kan sikkert både kjøre karuseller og leke i bassenget, men jeg tar hvilken som helst ferie over cruise. Til og med charter til Alanya.

Ja, og så er jeg ikke særlig glad i båtreiser generelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...