Gå til innhold

Anbefal meg en tredemølle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ikke bruke mange tusener på en tredemølle. Hvilken vil du anbefale?

Anonymous poster hash: 6b87c...a57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen bestemt å anbefale, men min venninne som har drevet treningsstudio i flere år, sier man bør investere i en som koster litt, ellers er det bortkastede penger.

Anonymous poster hash: 2ef72...98a
Skrevet

Om du ikke investerer godt: Sportsmaster Tredemølle T2

Men bør egentlig legge litt mer penger i det.

Har selv Sportsmaster tredemølle T75i, og den er super :) Men om man ikke ser grunn til Ipad/Ipod stasjon, så holder det med T70 :)

Anonymous poster hash: 93c57...c97
Skrevet

Tenkte meg mer på under 10.000kr, da jeg ikke har lyst å investere over 10.000.

Påstår dere at de under 10.000 ikke er noe bra?

Hi

Skrevet

Du kan få trent godt på billige møller, men de blir ofte litt mer "skranglete" og ofte vil du oppdage at du savner mer fart og høyere vinkel.

Pass i hvertfall på at du får en mølle som har god demping og at den ikke bråker for mye. Mange har et lydvolum som gjør det vansklig for noen å se TV i naborommet uten å måtte skru opp lyden. Det kan være ganske irriterende for resten av familien, selv om det ikke gjør så mye for deg mens du løper.

Anonymous poster hash: ea693...6ed
Skrevet

Du kan få trent godt på billige møller, men de blir ofte litt mer "skranglete" og ofte vil du oppdage at du savner mer fart og høyere vinkel. Pass i hvertfall på at du får en mølle som har god demping og at den ikke bråker for mye. Mange har et lydvolum som gjør det vansklig for noen å se TV i naborommet uten å måtte skru opp lyden. Det kan være ganske irriterende for resten av familien, selv om det ikke gjør så mye for deg mens du løper. Anonymous poster hash: ea693...6ed

Tusen takk for tips, er det noen du vil anbefale til meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...