Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #1 Skrevet 24. juli 2015 Du skal ut og spise og ta noen glass sammen med en venninne. Så spør en annen venninne av deg om du vil være med henne ut samme kveld. Denne venninnen er en bekjent av venninnen du har avtale med. Inviterer du henne til å bli med dere? Sier du det ikke passer fordi du allerede har en avtale? Anonymous poster hash: e6da8...371
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #3 Skrevet 24. juli 2015 Ja, da blir vi tre Anonymous poster hash: 2b518...12c
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #4 Skrevet 24. juli 2015 Sier ifra at jeg er med hun andre venninna, så om jeg kommer, så blir hun med. Om det ikke er aktuelt for hun som inviterer, så blir jeg med hun jeg var med. Om hun jeg er med, ikke ønsker å være med, så sier jeg ifra til hun som inviterer at vi kan ta det igjen en annen gang. Anonymous poster hash: 04c3f...59a
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #5 Skrevet 24. juli 2015 Svarer nei dersom jeg ikke vil ha henne med. Om jeg vil ha henne med, sier jeg at jeg må sjekke ut noe før jeg svarer. Spør så hun jeg har en avtale m om det er greit at hun blir med. Om hun sier ja, inviterer jeg 3. mann med. Om hun drar på det, ringer jeg 3. mann og sier at jeg dessverre ikke får det ti, men kanskje vi kan møtes i morgen ol? Anonymous poster hash: 6c77a...543
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #6 Skrevet 24. juli 2015 Svarer nei dersom jeg ikke vil ha henne med. Om jeg vil ha henne med, sier jeg at jeg må sjekke ut noe før jeg svarer. Spør så hun jeg har en avtale m om det er greit at hun blir med. Om hun sier ja, inviterer jeg 3. mann med. Om hun drar på det, ringer jeg 3. mann og sier at jeg dessverre ikke får det ti, men kanskje vi kan møtes i morgen ol? Anonymous poster hash: 6c77a...543 Dette. Med mindre jeg føler meg helt sikker på at hun jeg har en avtale med vil synes det er positivt at hun andre blir med, da inviterer jeg henne bare. Anonymous poster hash: 4cf2d...33b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå