Gå til innhold

Facebook, går det her ann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei jeg ikke aner hvem er har nettopp takket ja til min venneforespørsel og 36 andres!!!! Jeg er i tillegg følger av henne. Problemet er bare det at jeg ikke aner hvem dama er og at jeg ikke kan ha bedt om hennes vennskap eller valgt å følge henne! Hva er det som skjer? Er det hacking på gang? Hvordan er dette mulig? Jeg blir nervøs av dette jeg.

Anonymous poster hash: bc7c9...2b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hacker ja. Ordne deg nytt passord fort som svint, tar ikke lang tid fra de legger deg til som venn, til du mister kontoen ovenfor den/de.

Anonymous poster hash: e13e5...2c5
Skrevet

Takk. Huff så vemmelig. Har nå endret passord. Hvorfor kan bare ikke folk oppføre seg bra mot hverandre? Hvorfor er noen så j.....?

HI

Skrevet

Takk. Huff så vemmelig. Har nå endret passord. Hvorfor kan bare ikke folk oppføre seg bra mot hverandre? Hvorfor er noen så j.....?

HI

Nei si det.. Mangel på sosiale antenner(?)

Husk å blokke profilen som du hadde som venn, så du er sikret mot den i alle fall :)

Skrevet

HI

Nei si det.. Mangel på sosiale antenner(?)

Husk å blokke profilen som du hadde som venn, så du er sikret mot den i alle fall :)

Ok, takk. Ja både mangel på sosiale antenner, oppdragelse og sikkert mangel på penger også eller noe! Blir bare så oppgitt over at folk ikke kan være greie mot hverandre. Har bare slettet henne som 'venn', men da skal jeg finne ut hvordan blokkere også. Igjen, takk.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...