Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #1 Skrevet 24. juli 2015 Jeg har kommet inn i en ond sirkel. Konsentrasjonen er ikke tilstede og jeg klarer ikke følge med i samtaler lengre. Jeg burde vært i aktivitet hver dag ute for å komme meg ut av det og jeg burde begynt på skole igjen. Skal man presse seg til det når man er for sliten? Anonymous poster hash: e2aec...509
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #2 Skrevet 24. juli 2015 Prøv å begynn å trene!? Man blir mindre sliten av å trene selv om trening er slitsomt! Anonymous poster hash: bc3b8...ae5
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #3 Skrevet 24. juli 2015 Prøv å begynn å trene!? Man blir mindre sliten av å trene selv om trening er slitsomt! Anonymous poster hash: bc3b8...ae5 Jeg er flink i perioder, men så tar slitenheten overhånd og da kan det gå en uke i mellom :/ Det er akkurat som å gå rundt å sjangle i fylla :/ Anonymous poster hash: e2aec...509
Pengetreet Skrevet 24. juli 2015 #4 Skrevet 24. juli 2015 Jeg har liten tro på at det hjelper å presse en allerede sliten kropp. Kanskje du trenger hvile? Har du sjekket at du har det du trenger av vitaminer? Stoffskiftet?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #5 Skrevet 24. juli 2015 Det er litt som å overtale seg selv om at beinet ikke er brukket... Du må legge listen lavere for å bli bedre!! Det betyr at du lever bevisst og planlagt en stund altså planlegeer hver dag og lever etter planen å ikke tar av den ene dagen kroppen er litt bedre fordi kroppen trenger ro og hvile for å leges. Ha fokus på sunn mat, at du skal bevege deg 30 min om dagen med noe du liker, at du skal sitte stille en time med en syssel eller aktivitet som gir deg noe lese, strikke, hekle, se ut av vinduet, løse kryssord mm ikke TV, data eller mobil. Slutt å speil deg i andre, aksepter at akkurat nå orker ikke du burde, skulle ting, du orker må og jeg vil ting. En ting til, er du i tvil om noe du skal gjøre spør deg selv, blir jeg mer lykkelig av å gjøre det eks blir jeg mer lykkelig av å jogge i 30 min ?? Lytt til kroppen din for den kan bli ganske så slem når den slår seg vrang😊 Anonymous poster hash: 15426...393
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #6 Skrevet 24. juli 2015 Jeg har liten tro på at det hjelper å presse en allerede sliten kropp. Kanskje du trenger hvile? Har du sjekket at du har det du trenger av vitaminer? Stoffskiftet? Ja flere ganger og de finner ikk noe. Anonymous poster hash: e2aec...509
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #7 Skrevet 24. juli 2015 Prøv meditasjon og yoga. Spis mat som er sunn og bra for kroppen. Men gi deg selv tid, og prøv og slapp av. Tror ikke det hjelper å presse seg selv. Jeg er i samme situasjon selv, og må nå søke permisjon fra studiet, det sitter langt inne, jeg vil ikke. Men jeg vet og konsekvensene av å ikke lytte til kroppen min. Anonymous poster hash: 6c1f0...f8b
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #8 Skrevet 24. juli 2015 Det er ikke mulig å presse seg ut av utbrenthet. Det er ødeleggende. Du må ta deg pusterom og så aktivitetsavpasse til det du orker. Ikke ødelegg deg selv. Du kan ende opp med en autoimmun sykdom eller kronisk sykdom. Skru ned forventningene en periode til du er bedre. Jeg gjentar: ikke ødelegg deg selv (jeg snakker av erfaring). Anonymous poster hash: 18c89...560
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå