Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #1 Skrevet 24. juli 2015 Ungen min sover ikke om natta. Sliter med å legge på dagtid. Jeg jobber aften, samboer dag. Bhg start 12/8. Mulig hun er plaget med tenner, ikke vet jeg. Jeg er så distré for tiden og gjør avtaler. Skulle ta et glass vin med to venninner idag, og har aftenvakt idag, er jo nesten ikke sosial mer...det hadde jeg helt ærlig glemt! (Jobber ikke hver dag, og har 2 delt turnus). Hadde sex igår med samboeren på X antall uker. Følte overhodet ingenting. Hadde sex lenge og var ikke i nærheten av orgasme! Tenkte bare på søvn, og når vi omtrent nesten sovner, våkner ungen. Nå sitter jeg her og vil nesten bare grine. Håper ting blir bedre snart Anonymous poster hash: 79b16...318
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #2 Skrevet 24. juli 2015 Da ringer di besteforeldre og spør om de kan ha ungen en natt i helgen så du får sovet litt. Evt legg deg inn på hotell ei natt og la mannen ta ansvar hjemme. De første ukene med barnehage er harde, men man kommer inn i rutiner og det vil hjelpe barnet også! Anonymous poster hash: 3df63...b12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå