GÃ¥ til innhold

Hadde du virkelig ikke tatt hintet?😒

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei jeg gikk på barneskolen med i alle år og som mobbet meg nesten hver dag sender meg flere venneforespørselen på Facebook. To av de godkjente jeg helt i starten da Facebook kom. Godkjente henne fordi jeg ikke turte å avvise henne rett og slett. Dette vet såklart ikke hun. Årene gikk å vi snakket aldri sammen så jeg slettet henne fra Facebook. Kort tid etterpå kom en venneforespørsel igjen å vi begynte å snakke sammen. Dvs hun brgynte å spørre masse spørsmål om hva som skjedde med meg og x'en, hva som skjedde mellom oss, hvor jeg bodde, hvor mye huset mitt kostet, hvor mye jeg og mannen tjente osv. Kun snoke spørsmål. Jeg skal si som sant er, jeg som var taperen på barneskolen har gjort det relativt bra så jeg tenkte at dette var en mulighet til å gni det litt inn. Selv om hun ikke jobber viste det seg at hun har giftet seg med en rik fyr da, hvertfall det hun sa. Hun har alltid vært ei sladrekjerring å jeg viste jo at det forhøret hun hadde på meg var for å få informasjon og sladre videre. Hun sladret til meg om kjentfolk også så jeg vet hun fortsatt er seg selv. Årene gikk enda litt til å jeg slettet henne som venn på nytt. Jeg deler aldri noe på Facebook men jeg er ikke komfortabel med å ha henne der. To ganger har jeg hatt henne som venn og slettet henne, tre ganger har jeg avvist henne. Heg vet at hun har lagt meg til nå ettersom profilbilde er av min sønn, hun vil helt sikkert ha litt info om han, sex livet vårt osv. Å ja hun spør om slike ting enda heg ikke har sett henne på 7år.

Er det ikke på tide å ta hintet? Hadde du ikke tatt hintet her?

Anonymous poster hash: 8553d...c49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri sendt en venneforespørsel i mitt liv, jeg er altfor sjenert og redd for å være påtrengende, så de vennene jeg har på facebook har sendt forespørsel til meg. Du hadde derfor aldri fått gjentagende forespørsler fra meg gitt ;)

Men jeg tror noen mennesker faktisk ikke ser det selv, tipper hun tenker/sier: Næmen, nå har jeg falt ut av vennelista til Lise igjen, hun knoter det jammen til innimellom, hehe

Selvinnsikt er ikke slike menneskers sterke side.

Anonymous poster hash: 42b1a...795

Skrevet

Ei jeg gikk på barneskolen med i alle år og som mobbet meg nesten hver dag sender meg flere venneforespørselen på Facebook. To av de godkjente jeg helt i starten da Facebook kom. Godkjente henne fordi jeg ikke turte å avvise henne rett og slett. Dette vet såklart ikke hun. Årene gikk å vi snakket aldri sammen så jeg slettet henne fra Facebook. Kort tid etterpå kom en venneforespørsel igjen å vi begynte å snakke sammen. Dvs hun brgynte å spørre masse spørsmål om hva som skjedde med meg og x'en, hva som skjedde mellom oss, hvor jeg bodde, hvor mye huset mitt kostet, hvor mye jeg og mannen tjente osv. Kun snoke spørsmål. Jeg skal si som sant er, jeg som var taperen på barneskolen har gjort det relativt bra så jeg tenkte at dette var en mulighet til å gni det litt inn. Selv om hun ikke jobber viste det seg at hun har giftet seg med en rik fyr da, hvertfall det hun sa. Hun har alltid vært ei sladrekjerring å jeg viste jo at det forhøret hun hadde på meg var for å få informasjon og sladre videre. Hun sladret til meg om kjentfolk også så jeg vet hun fortsatt er seg selv. Årene gikk enda litt til å jeg slettet henne som venn på nytt. Jeg deler aldri noe på Facebook men jeg er ikke komfortabel med å ha henne der. To ganger har jeg hatt henne som venn og slettet henne, tre ganger har jeg avvist henne. Heg vet at hun har lagt meg til nå ettersom profilbilde er av min sønn, hun vil helt sikkert ha litt info om han, sex livet vårt osv. Å ja hun spør om slike ting enda heg ikke har sett henne på 7år.

Er det ikke på tide å ta hintet? Hadde du ikke tatt hintet her?

Hinting er bortkasta med sånne mennesker. Hun har jo ikke sosiale evner. Du må skrive svar neste gang hun spør deg om noe: "Hei igjen. Min venneliste på fb er forbeholdt venner og folk jeg har kontakt med til vanlig. Du og jeg var ikke venner i skuletida og er det heller ikke nå, så det er ikke naturlig for meg å ha kontakt med deg. Ha det fint"

Anonymous poster hash: 45b00...aa3

Skrevet

Hhaha, hun har ikke utvikla seg nevneverdig etter skoletiden, det er sikkert.

Jeg hadde tatt hintet ja.

Har du sletta forespørselen eller lar du den henge?

Anonymous poster hash: 95183...d79

Skrevet

Blokker henne :) da kan hun ikke finne deg på facebook. Spør hun om det gjennom andre kan du jo bare si at du ikke gidder å ha kontakt med de som mobbet deg på skolen.

Skrevet

Jeg har bare latt forespørselen stå der nå. Den står vel det ett år før den automatisk blir borte, da får jeg sikkert en ny forespørsel😜. Men ja, bør kanskje blokkere henne.

Hi

Skrevet

Går slike forespørsler bort etter et år?

Skrevet

Går slike forespørsler bort etter et år?

Tror jeg leste det ett sted. De jeg har hatt der også som ikke jeg har godkjent er alle borte.

Hi

Skrevet

Går slike forespørsler bort etter et år?Anonymous poster hash: 95183...d79

Tror jeg leste det ett sted. De jeg har hatt der også som ikke jeg har godkjent er alle borte.

HiAnonymous poster hash: 8553d...c49

Ã¥kei :)

Skrevet

Beklager å måtte si det, men det hintet ditt er virkelig særdeles utydelig. Du har jo allerede akseptert venneforespørsel fra henne to ganger. I løpet av denne tiden har du jo også, så vidt jeg forstår, chattet med henne og fortalt henne om ditt liv. Så hvordan i all verden skal hun skjønne at du ikke vil ha henne som venn? Beklager, men ingen er tankelesere. Du burde avvist henne den første gangen.

Når det gjelder mobbingen du ble utsatt for, er det et kjent fenomen at mobbere, selv i ettertid, ofte mangler selvinnsikt og ikke forstår hvor ille det var, det de utsatte ofrene sine for. Mest sannsynlig ser hun på deg som en fjern bekjent fra skoletiden.

Vær litt tydeligere i dine signaler. Gi henne klar beskjed om at du ikke ønsker å ha henne som venn på Facebook, eller blokker henne. Velger du det siste, vil ikke du heller ha muligheten til å se noe av det hun legger ut.

Skrevet

Beklager å måtte si det, men det hintet ditt er virkelig særdeles utydelig. Du har jo allerede akseptert venneforespørsel fra henne to ganger. I løpet av denne tiden har du jo også, så vidt jeg forstår, chattet med henne og fortalt henne om ditt liv. Så hvordan i all verden skal hun skjønne at du ikke vil ha henne som venn? Beklager, men ingen er tankelesere. Du burde avvist henne den første gangen.

Når det gjelder mobbingen du ble utsatt for, er det et kjent fenomen at mobbere, selv i ettertid, ofte mangler selvinnsikt og ikke forstår hvor ille det var, det de utsatte ofrene sine for. Mest sannsynlig ser hun på deg som en fjern bekjent fra skoletiden.

Vær litt tydeligere i dine signaler. Gi henne klar beskjed om at du ikke ønsker å ha henne som venn på Facebook, eller blokker henne. Velger du det siste, vil ikke du heller ha muligheten til å se noe av det hun legger ut.

Takk for svar 😊. Forstår hva du sier 😊. Tenker selv at etter tre avvisninger er det hint men forstår at enkelte blir forvirret. Helt ærlig forundrer det meg ikke om hun ikke vet hvilken drittunge hun var mot meg på barneskolen. Det var aldri fysisk men mye psykisk. Hun var skikkelig stygg men hva hun tenker om det vet jeg ikke.

Hi

Skrevet

Har hun profil bilde av DIN sønn?

Anonymous poster hash: f8d88...40d

Skrevet

Ser det er litt skrivefeil der. Hun har nok sett profilbildet av min sønn 😊

Skrevet

Hvordan vet du det da?

Skrevet

Hvordan vet du det da?

Hun har jo lagt meg til som venn, det er ikke bilde av meg engang men av min sønn. Så det sier seg selv at hun har sett det 😊

Skrevet

Ja, hun lever nok for å følge med på deg og ditt.....

Selvopptatt.no :D

Anonymous poster hash: 18289...633
Skrevet

Du legger utrolig mye i dette...

Hun tenker nok ikke over det noe særlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...