Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #1 Skrevet 24. juli 2015 Har ei litta frøken på straks 3 uker Sliter med å få henne til å ta brystet, så jeg pumper en del og gir mme på toppen. Hun spiser lett 100 ml morsmelk og så 60 ml mme til et måltid..... altså 160 ml.... er ikke det veldig mye for en som er så liten? Anonymous poster hash: 42430...53a
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #2 Skrevet 24. juli 2015 Når du pumper får du først ut den tynneste melka, "fløten" kommer som regel til slutt når barnet suger det tomt. Så mulig mm ikke metter så mye, og hun derfor orker mer mme. Men synes ikke det hørtes mye ut. Supert at hun spiser såpass bra. Hvis du vil fortsette å amme burde du prøve mer å få henne til å ta brystet, ellers vil hun nok veldig snart foretrekke flaska, da melke kommer mye raskere der. Anonymous poster hash: a4437...6e4
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #3 Skrevet 24. juli 2015 Det er mye unormalt som er normalt med de små . Dessuten er det jo mengden ila 24 timer som sier noe om hun spiser mye eller lite. Hør med helsestasjonen. Anonymous poster hash: 2e0a2...452
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #4 Skrevet 24. juli 2015 Jo jeg synes det er litt mye, men det er veldig forskjellig hvor mye de spiser. Min ble mett og la godt på seg av 80 ml morsmelk til hvert måltid på samme alder, men jeg har også hørt om de som spiser det dobbelte. Anonymous poster hash: d0c77...748
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå