Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #1 Skrevet 24. juli 2015 Jeg tilbød meg å kjøre ei venninne til et ærend idag, under forutsetning av at jeg skulle besøke et familiemedlemmer mellomtiden. Dette familiemedlemmet bekreftet at jeg kunne komme, og dermed avtalte jeg kjøring med venninnen. I går sendte jeg sms ang tidspunkt til fam.medl. og får til svar at hun får besøk av noen andre, så jeg kunne ikke komme. Dette er et "gudsforlatt" sted, jeg vil ikke avlyse kjøreavtalen fordi det er så viktig for venninnen å få gjort dette ærendet, og det haddevært det samme for meg! Kjenner bare jeg er litt irritert! Skal ta med meg joggeskoene og gå meg en lengre tur, kjedelig der, da jeg må gå langs veien, menmen. Hurra for avtaler! Anonymous poster hash: c5b86...f2e
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #2 Skrevet 24. juli 2015 Beklager skrivefeil, autocorrect, samt at mellomromstasten og jeg ikke spiller på lag:-/ Anonymous poster hash: c5b86...f2e
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #3 Skrevet 24. juli 2015 Tja det syns jeg kommer litt an på. Anonymous poster hash: c9846...d82
Serepta Skrevet 24. juli 2015 #4 Skrevet 24. juli 2015 Ja, dårlig gjort. Kipt å være annenrangs gjest
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #5 Skrevet 24. juli 2015 Ja, det var dårlig gjort. Anonymous poster hash: f9185...bfc
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #6 Skrevet 24. juli 2015 Ja, dårlig gjort. Kipt å være annenrangs gjest Enig! Anonymous poster hash: cdc45...221
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #7 Skrevet 24. juli 2015 Var heldigvis finvær, så jeg satte meg ut med blad, drikke og en is:-) tida gikk fort:-) Anonymous poster hash: c5b86...f2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå