Gå til innhold

Dårlig gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tilbød meg å kjøre ei venninne til et ærend idag, under forutsetning av at jeg skulle besøke et familiemedlemmer mellomtiden.

 

Dette familiemedlemmet bekreftet at jeg kunne komme, og dermed avtalte jeg kjøring med venninnen.

 

I går sendte jeg sms ang tidspunkt til fam.medl. og får til svar at hun får besøk av noen andre, så jeg kunne ikke komme. Dette er et "gudsforlatt" sted, jeg vil ikke avlyse kjøreavtalen fordi det er så viktig for venninnen å få gjort dette ærendet, og det haddevært det samme for meg!

 

Kjenner bare jeg er litt irritert! Skal ta med meg joggeskoene og gå meg en lengre tur, kjedelig der, da jeg må gå langs veien, menmen. Hurra for avtaler!

 

Anonymous poster hash: c5b86...f2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager skrivefeil, autocorrect, samt at mellomromstasten og jeg ikke spiller på lag:-/

 

Anonymous poster hash: c5b86...f2e

Skrevet

Tja det syns jeg kommer litt an på.



Anonymous poster hash: c9846...d82
Skrevet

Ja, dårlig gjort. Kipt å være annenrangs gjest

Skrevet

Ja, det var dårlig gjort. 



Anonymous poster hash: f9185...bfc
Skrevet

Ja, dårlig gjort. Kipt å være annenrangs gjest

Enig!

 

Anonymous poster hash: cdc45...221

Skrevet

Var heldigvis finvær, så jeg satte meg ut med blad, drikke og en is:-) tida gikk fort:-)

 

Anonymous poster hash: c5b86...f2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...