Gå til innhold

Hva skal dere i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nett kommet hjem fra ferie å huset står på halv skakke så dagens plan er å få orden på huset og kanskje en tur på stranda hvis været holder😃

 

Anonymous poster hash: b0d20...b3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra til Sverige å kjøpe løsgodis og spise kjöttbullar med mos och gräddsås. 😬😁👏

 

Anonymous poster hash: f4224...060

Skrevet

Dra en tur til Gjøvik, Drammen eller Oslo, bare for å ha noe å gjøre



Anonymous poster hash: feea5...0ad
Skrevet

Handle mat, vaske hagemøbler, beise ferdig terrassen, klippe gress og vaske brygga. I tillegg skal jeg prøve å finne noen fine dørmatter, noe som virker umulig...

Det er jammen meg avslappende med ferie på hytta 😂

 

Anonymous poster hash: 44c5c...98e

Skrevet

Sitte hjemme alene som alle andre dager, kjenne litt på modningsmerter og vente på rier, slimpropper og vann som ikke kommer, spille litt dataspill og SÅ

 

så skal jeg preppe til lasagne, sånn at maten er ferdig ca til samboer kommer hjem. Og da er det helg <3 Så da kan vi se serier, legge oss tidlig, sove sent og stikke på IKEA i morgen og ødelegge hoftene og ryggen min! Og jeg gleder meg!

Skrevet

Kanskje på lekeland i oslo for første gang :)

Er på besøk her så greit å prøve noe annet.

 

Anonymous poster hash: 84d79...35f

Skrevet

Kjøre bil i nesten 6 timer... Skal hjem fra ferie.

 

Anonymous poster hash: cf6d2...651

Skrevet

På revy i kveld :)



Anonymous poster hash: e2957...330
Skrevet

Punge ut 1700 kr for CT av ankelen som aldri blir bra etter et fall. Og så rusle rundt i byen (oslo) og finne på noe som kan underholde barna. 



Anonymous poster hash: 16bc3...f2b
Skrevet

Ingen andre planer enn å hente noe mat som ligger i fryseren til svigers og handle en bursdagsgave👍

 

Anonymous poster hash: 1bd83...02c

Skrevet

er på jobb, men går i ferie etterpå så har 1 million ting å gjøre før den tid. 
Så skal jeg hjem å stelle istand noe mat før vi skal avgårde på båttur med et vennepar. I morgen skal jeg IKKE ha på alarm og jeg skal ligge å dra meg så lenge jeg bare orker!



Anonymous poster hash: 85179...9e0
Skrevet

Bassenget som alle andre dager. Lille fordelen med å bo I Spania.

 

Anonymous poster hash: 62732...946

Skrevet

Stranden tenkte vi :)

Skrevet

Skal til Rhodos :)

 

Anonymous poster hash: 597d1...762

Skrevet

Nyter livet i Spania. Så blir bad, sol og glade barn.

 

Anonymous poster hash: d8a9d...187

Skrevet

Bassenget som alle andre dager. Lille fordelen med å bo I Spania.

 

Anonymous poster hash: 62732...946

Innland? Hvorfor ikke dra til stranden?

 

Anonymous poster hash: 2167b...88f

Skrevet

Vi skulle på lekeland, men minstemann ble syk. Så da blir det å slappe av hjemme, kun avbrutt av trøsting og vasking av spy.



Anonymous poster hash: 5f76f...fba
Skrevet

Bor i Arendal så her er det Canal Street som gjelder (musikkfestival)

 

Teater, musikk og underholdning for barna i gatene fra 11-12 tiden.

 

Anonymous poster hash: 6f07a...cce

Skrevet

Skal egentlig ut og spise med mannen i kveld på en fancy restaurant, men jeg har mest lyst å avlyse og unngå hele mannen etter at han har oppført seg som en fjortis hele ferien. Sitter oppe halve natta og drikker og spiller eller ser film. Nå har han enda ikke stått opp. Ødelegger mildt sagt dagene for meg og ungene!

 

Anonymous poster hash: 8e66f...121

Skrevet

Hjemme med vannkoppsyk toåring. Good times.

Skrevet

jeg vasker klær :) har ikke gjort det på flere uker,så deilig og få det vekk :). så skal jeg lage mat og så slappe av og kose med meg med lille gutt, han har kost seg med filmer idag og nå sover han formiddagslur :)

Skrevet

Siste dag i sommerhuset *snufs*

Vi har vært en snartur i butikken.

Skal på stranden litt senere i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...