Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #1 Skrevet 24. juli 2015 Vi har nett kommet hjem fra ferie å huset står på halv skakke så dagens plan er å få orden på huset og kanskje en tur på stranda hvis været holder😃 Anonymous poster hash: b0d20...b3c
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #2 Skrevet 24. juli 2015 Dra til Sverige å kjøpe løsgodis og spise kjöttbullar med mos och gräddsås. 😬😁👏 Anonymous poster hash: f4224...060
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #3 Skrevet 24. juli 2015 Dra en tur til Gjøvik, Drammen eller Oslo, bare for å ha noe å gjøre Anonymous poster hash: feea5...0ad
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #4 Skrevet 24. juli 2015 Handle mat, vaske hagemøbler, beise ferdig terrassen, klippe gress og vaske brygga. I tillegg skal jeg prøve å finne noen fine dørmatter, noe som virker umulig... Det er jammen meg avslappende med ferie på hytta 😂 Anonymous poster hash: 44c5c...98e
PersilleBlomst Skrevet 24. juli 2015 #5 Skrevet 24. juli 2015 Sitte hjemme alene som alle andre dager, kjenne litt på modningsmerter og vente på rier, slimpropper og vann som ikke kommer, spille litt dataspill og SÅ så skal jeg preppe til lasagne, sånn at maten er ferdig ca til samboer kommer hjem. Og da er det helg <3 Så da kan vi se serier, legge oss tidlig, sove sent og stikke på IKEA i morgen og ødelegge hoftene og ryggen min! Og jeg gleder meg!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #6 Skrevet 24. juli 2015 Kanskje på lekeland i oslo for første gang Er på besøk her så greit å prøve noe annet. Anonymous poster hash: 84d79...35f
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #7 Skrevet 24. juli 2015 Kjøre bil i nesten 6 timer... Skal hjem fra ferie. Anonymous poster hash: cf6d2...651
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #8 Skrevet 24. juli 2015 På revy i kveld Anonymous poster hash: e2957...330
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #9 Skrevet 24. juli 2015 Punge ut 1700 kr for CT av ankelen som aldri blir bra etter et fall. Og så rusle rundt i byen (oslo) og finne på noe som kan underholde barna. Anonymous poster hash: 16bc3...f2b
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #10 Skrevet 24. juli 2015 Ingen andre planer enn å hente noe mat som ligger i fryseren til svigers og handle en bursdagsgave👍 Anonymous poster hash: 1bd83...02c
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #11 Skrevet 24. juli 2015 er på jobb, men går i ferie etterpå så har 1 million ting å gjøre før den tid. Så skal jeg hjem å stelle istand noe mat før vi skal avgårde på båttur med et vennepar. I morgen skal jeg IKKE ha på alarm og jeg skal ligge å dra meg så lenge jeg bare orker! Anonymous poster hash: 85179...9e0
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #12 Skrevet 24. juli 2015 Bassenget som alle andre dager. Lille fordelen med å bo I Spania. Anonymous poster hash: 62732...946
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #14 Skrevet 24. juli 2015 Skal til Rhodos Anonymous poster hash: 597d1...762
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #15 Skrevet 24. juli 2015 Nyter livet i Spania. Så blir bad, sol og glade barn. Anonymous poster hash: d8a9d...187
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #16 Skrevet 24. juli 2015 Bassenget som alle andre dager. Lille fordelen med å bo I Spania. Anonymous poster hash: 62732...946 Innland? Hvorfor ikke dra til stranden? Anonymous poster hash: 2167b...88f
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #17 Skrevet 24. juli 2015 Vi skulle på lekeland, men minstemann ble syk. Så da blir det å slappe av hjemme, kun avbrutt av trøsting og vasking av spy. Anonymous poster hash: 5f76f...fba
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #18 Skrevet 24. juli 2015 Bor i Arendal så her er det Canal Street som gjelder (musikkfestival) Teater, musikk og underholdning for barna i gatene fra 11-12 tiden. Anonymous poster hash: 6f07a...cce
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2015 #19 Skrevet 24. juli 2015 Skal egentlig ut og spise med mannen i kveld på en fancy restaurant, men jeg har mest lyst å avlyse og unngå hele mannen etter at han har oppført seg som en fjortis hele ferien. Sitter oppe halve natta og drikker og spiller eller ser film. Nå har han enda ikke stått opp. Ødelegger mildt sagt dagene for meg og ungene! Anonymous poster hash: 8e66f...121
februarprins2013 Skrevet 24. juli 2015 #21 Skrevet 24. juli 2015 jeg vasker klær har ikke gjort det på flere uker,så deilig og få det vekk . så skal jeg lage mat og så slappe av og kose med meg med lille gutt, han har kost seg med filmer idag og nå sover han formiddagslur
MammantilNurket Skrevet 24. juli 2015 #22 Skrevet 24. juli 2015 Siste dag i sommerhuset *snufs* Vi har vært en snartur i butikken. Skal på stranden litt senere i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå