Gå til innhold

Tips til Legoland og Lalandia?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen gode tips? Reiser med barn på 5 og 10år:)

 

Anonymous poster hash: 5dfac...02c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- del dere litt hvor dere tar en unge hver, en del passer for den minste og en del for den eldste

- begynn helt innerst når dere kommer, da er det lite kø der, og når dere kommer tilbake til området rundt inngangspartiet er det mindre folk der fordi da er "alle" langt inne i parken



Anonymous poster hash: fcabb...c6b
Skrevet

Og de leier ut vogner - sånne med et sete og plass til litt ting under. Vi har pleid å ha en slik sånn at vi slipper å bære på det vi har med oss av mat, drikke og ekstra klær. Vi pleier å ha med oss litt mat slik at ungene får et mellommåltid når de blir litt sultne, spiser også ofte matpakke til lunsj - og kjøper oss varmmat på ettermiddagen en gang.



Anonymous poster hash: fcabb...c6b
Skrevet

 

Og de leier ut vogner - sånne med et sete og plass til litt ting under. Vi har pleid å ha en slik sånn at vi slipper å bære på det vi har med oss av mat, drikke og ekstra klær. Vi pleier å ha med oss litt mat slik at ungene får et mellommåltid når de blir litt sultne, spiser også ofte matpakke til lunsj - og kjøper oss varmmat på ettermiddagen en gang.

 

Anonymous poster hash: fcabb...c6b

 

svarte i forhold til Legoland - har bare vært i Lalandia en gang så kan ikke gi noe gode tips om det

 

Anonymous poster hash: fcabb...c6b

Skrevet

 

Og de leier ut vogner - sånne med et sete og plass til litt ting under. Vi har pleid å ha en slik sånn at vi slipper å bære på det vi har med oss av mat, drikke og ekstra klær. Vi pleier å ha med oss litt mat slik at ungene får et mellommåltid når de blir litt sultne, spiser også ofte matpakke til lunsj - og kjøper oss varmmat på ettermiddagen en gang.

 

Anonymous poster hash: fcabb...c6b

Har de nok slike vogner? Så man ikke risikerer at det blir tomt med en gang? Er det lange billettkøer?

 

Anonymous poster hash: 5dfac...02c

Skrevet

 

Og de leier ut vogner - sånne med et sete og plass til litt ting under. Vi har pleid å ha en slik sånn at vi slipper å bære på det vi har med oss av mat, drikke og ekstra klær. Vi pleier å ha med oss litt mat slik at ungene får et mellommåltid når de blir litt sultne, spiser også ofte matpakke til lunsj - og kjøper oss varmmat på ettermiddagen en gang.

 

Anonymous poster hash: fcabb...c6b

Har de nok slike vogner? Så man ikke risikerer at det blir tomt med en gang? Er det lange billettkøer?

 

Anonymous poster hash: 5dfac...02c [/acronym

 

De har mange slike vogner, men er ikke sikker på om de har til alle som vil ha, vi pleier å være der omtrent når de åpner. Vil ikke si det er megalange billettkøer, men det er litt lengde på dem. Det går fort allikevel da iallefall i forhold til lengden på køen, de som sitter og selger billetter er flinke til å få køen unna :) 

Mener forresten jeg så en type hamburgerbrød og en type pølsebrød nå at man fikk en gratisbillett per pose man kjøpte. De hadde dem iallefall på Kiwi.

 

Anonymous poster hash: fcabb...c6b

Skrevet

Var der nå nettopp og det er laaaange køer.forbred deg på mye folk og mye støy.

Smart tips og dele opp ungene,når enn står 1 time i kø på div ting.

Lurt og dra 2 dager så ser du hvor det er mest kø også går dere direkte dit dagen etter.veldig greit og være der mot stenging for da er det mye mindre folk

Skrevet

Ta med ekstra klær, siden alt i Legoland er utendørs. Vi frøs... kan også være lurt å ha med litt mat og drikke, det er dyrt og lange køer. Forbered ungene hvis dere ikke gidder å stå en time i kø på en ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...