Gå til innhold

Har nattevakt med leder,og nå har hun jammen sovnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja der er tungt å jobbe natt når man ikke er vandt med det. Leder måtte ta vakt med meg i natt pga krise.

Hun har sagt at hvis vi sovner på vakt får vi sparken,greit nok siden det er våken natt,men nå ligger hun og snorker her.

Skal hun sparke seg selv mon tro?

Anonymous poster hash: c946f...612

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta bilde av henne og legg ut på face?

Anonymous poster hash: 88984...061

Skrevet

Tror jammen jeg hadde vekket henne og sagt at nå har hun sovet så og så lenge, og at hun får våkne siden det er våken nattevakt ;)

Rimelig sikker på at hun vil si at hun bare "hvilte" ;)

Anonymous poster hash: b63b9...baf
Skrevet

Evnt la henne steinsove når dagskiftet kommer på..

Skrevet

Var ho oppe tidleg på dagvakt før nattevakta, eller fekk ho lada litt opp?  Synes du skal vere grei med henne og vekke ho, du vil jo alltid ha overtaket ved at både du og ho veit at ho sovna ;)

Skrevet

Samme har skjedd her. Ei av de ansatte som er sovnet med pasienten på fanget ( jobber med babyer), men det er så rolig at jeg lar henne sove litt😊

Men skal innrømme at noen ville jeg nok vekket, mens andre lar jeg sove hvis det skjer. Vi skal ikke sove, men... Noen ganger kan det skje ;-)

Anonymous poster hash: 6fc5c...5a7

Skrevet

Ta bilde av henne og legg ut på face?

Kjempesmart...............

Anonymous poster hash: ec741...a61

Skrevet

Jeg forstår det sånn at dette er en ekstravakt hun plutselig måtte ta? I så fall er det vel forståelig at det er vanskelig å holde seg våken...

Anonymous poster hash: b2410...457

Skrevet

Hun tok fri før nattevakten,dette var en vakt som har vært vanskelig å dekke inn så hun sa hun tok den.Jeg lot henne sove et par timer mens jeg jobbet på dataen i rommet ved siden av. "Bråkte" litt da jeg var ferdig og hørte hun våknet. Hun var fortumlet da jeg kom inn og spurte om hun hadde sovet,hvorpå jeg sa at jeg hadde jobbet og ikke fulgt med på henne. Hun unnskyldte seg og var flau så jeg sa at det kan skje alle.

Skrevet

Hun tok fri før nattevakten,dette var en vakt som har vært vanskelig å dekke inn så hun sa hun tok den.Jeg lot henne sove et par timer mens jeg jobbet på dataen i rommet ved siden av. "Bråkte" litt da jeg var ferdig og hørte hun våknet. Hun var fortumlet da jeg kom inn og spurte om hun hadde sovet,hvorpå jeg sa at jeg hadde jobbet og ikke fulgt med på henne. Hun unnskyldte seg og var flau så jeg sa at det kan skje alle.

Hørtes ut som en grei måte å takle det på. Kanskje hun har lært noe i natt ;)

Anonymous poster hash: b63b9...baf

Skrevet

En 'digresjon': men forskning viser at tilrettelagte powernaps faktisk er anbefalt for folk som jobber natt. Spesielt med tanke på å forebygge uønska helseeffekter av nattjobbing, når kroppen normalt er i hvilemodus. Er litt fokus på dette i NSF. En leder har ansvar for å tilrettelegge for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...