Gå til innhold

Jeg har vært utro.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke noe store greier, bare litt klining og kosing når jeg var i en by noen timer unna i forbindelse med jobben. Men jeg harikke dårlig samvittighet, selv om jeg vet at jeg burde ha hatt det. Jeg elsker mannen min, men han orker sjeldent sex, ikke st det er noen unnskyldning.. Vet bare ikke om jeg bør si det til han.

Anonymous poster hash: 4fddc...2a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! High five! Det er da ikke noe å skamme seg over. Nei, du burde ikke si det til han. Med mindre du ønsker å såre han. Ellers handler det bare om å lette på din dårlige samvittighet. Du har ikke noen dårlig samvittighet så da har du i hvert fall ingen grunn til å si noe.

Anonymous poster hash: a5ea8...905
Skrevet

Gratulerer.

Siden du ikke angrer har du vel litt labre empatiske evner og bryr deg ikke så mye om mannen din sine følelser da antar jeg.

Anonymous poster hash: b8624...325

Skrevet

Hvorfor i all verden skal du si det? For å lette din egen samvittighet og gjøre han lei seg?

Anonymous poster hash: 4686a...450

Skrevet

Gratulerer.

Siden du ikke angrer har du vel litt labre empatiske evner og bryr deg ikke så mye om mannen din sine følelser da antar jeg.

Tåpelig svar.

Dette er ikke utroskap! Ærlig talt. Litt kyssing regna vi kanskje som utroskap i 7.klasse

Anonymous poster hash: d7d2f...15e

Skrevet

Gratulerer.

Tåpelig svar.

Dette er ikke utroskap! Ærlig talt. Litt kyssing regna vi kanskje som utroskap i 7.klasse

Anonymous poster hash: d7d2f...15e

Ehh. Om min samboer hadde kyssa noen andre - så hadde jeg definitivt regna det som å gå langt over streken.

Glad jeg ikke er sammen med deg iallefall, om du synes at du har rett til å gå rundt å kline med den du vil.

Anonymous poster hash: 77b62...d81

Skrevet

Du har handlet uklokt og umoralsk, men det tror jeg også at du vet selv.

Det som er interessant her er at du skriver at du ikke angrer. Slik jeg forstår det du skriver savner du nærhet i forholdet til din mann. Dersom man er en relasjon med lite sex, anerkjennelse og intimitet er det ikke uvanlig at små flørter og sidesprang kan finne sted.

Slik jeg ser det bør du ikke fortelle din mann om hva du har gjort, MEN du bør fortelle ham at du savner sex/kos/intimitet i forholdet deres. Forsøk å vinkle det dit hen at du vil ha mer fordi det er BRA - ikke fokuser på at "det er for lite".

Du kan altså velge å se dette som en "wake up call" og en mulighet til å bedre deres relasjon.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...