Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #1 Skrevet 23. juli 2015 Vi skal feire barnebursdag for 4-åringen. Det kommer ca 7-9 barn fra barnehagen. Vi har ikke så veldig stor plass, så det vil bli veldig trangt med alle foreldrene der, faktisk ikke plass. Hvordan kan vi på en pen måte få dette frem i invitasjonen, eller vil det virke frekt å ta dette med? Tenkte å evt si at de som føler barnet dems trenger noen der gjerne kan bli med (for ønsker jo ikke at noen skal føle seg utrygge) Anonymous poster hash: 4696b...9e4
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #2 Skrevet 23. juli 2015 De fleste foreldre ønsker vel å gå? Det er vel bare de som "må" (pga utrygge barn) som blir igjen? Anonymous poster hash: b0f0a...e9e
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #3 Skrevet 23. juli 2015 Her er det ikke vanlig at foreldrene er tilstede når barna er 4 år. Anonymous poster hash: bbc2e...675
hysterika Skrevet 23. juli 2015 #4 Skrevet 23. juli 2015 Skriv at dere planlegger bursdag uten foreldre, men hvis barnet ikke vil være alene, kan en forelder følge. Dette er helt ok. Foreldrene vil garantert helst slippe.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #5 Skrevet 23. juli 2015 I de to bursdagene som har vært tidligere for barna på avdelingen så har alle foreldrene bortsett fra til det ene barnet vært med, så derfor jeg forventer at de kommer om det ikke nevnes i invitasjonen. Hilsen HI Anonymous poster hash: 4696b...9e4
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2015 #6 Skrevet 23. juli 2015 Da barnet mitt feiret 4 års dagen var det kun en foreldre som valgte å bli der da det barnet var litt utrygg. De andre spurte i døra ved levering om de skulle bli men da sa jeg bare at det ikke var nødvendig. De aller fleste foreldre vil helst slippe å være der så lenge barnet deres er trygg uten de. Jeg hadde heller ikke plass til alle foreldrene så var like greit 😊 jeg skrev ikke noe om det i invitasjonen men som sagt,tok det ved leveringen. Anonymous poster hash: 45114...0c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå